تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
کار استقلالی‌ها خیلی غیرحرفه‌ای بود

حمله لفظی یحیی به ساپینتو؛ کار‌های او را کرده بودم، تا سال بعد محروم‌ می‌شدم!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس پس از صعود سرخپوشان پایتخت به فینال جام حذفی به اظهارات اخیر استقلالی‌ها و رفتارهای خبرساز ساپینتو واکنش نشان داد و گفت که صحبت‌های آبی‌ها مبنی بر حضور داور خارجی برای تحت فشار گذاشتن داوران داخلی و کاری غیرحرفه‌ای است و درباره رفتارهای جنجالی ساپینتو هم گفت: سال گذشته اتفاقاتی افتاد و اعتراضاتی شد که مرا شش جلسه محروم کردند. امسال هم یک مربی هر چه دلش خواست، گفت و بی‌احترامی کرد. با این حال همه روی خود را به سمت دیگر کردند که بگویند ندیدیم! دلیلش چیست؟ اگر من این کار‌ها را کرده بودم، تا سال بعد تیم نداشتم و محروم می‌شدم. این وضعیت درست نیست و امیدوارم این تبعیض‌ها در کار نباشد. نمی‌دانم این تفاوت به‌خاطر خارجی بودن است یا مسائل دیگر که قدرت برخورد را از آن‌ها گرفته است.

کد خبر: ۱۵۰۱۴۸
۱۰:۰۳ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۲

حمله لفظی یحیی به ساپینتو؛

دیدارنیوز: سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار مقابل هوادار که همراه با صعود سرخ‌پوشان پایتخت به فینال جام حذفی بود، صحبت‌های تندی را به زبان آورد.

پرسپولیس در دومین و آخرین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم هوادار تهران را شکست بدهد و این برتری باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند بعد از قهرمانی در لیگ برتر، خود را به فینال جام حذفی هم برسانند.

پرسپولیسی‌ها برای دبل قهرمانی باید در مقابل یک حریف نام‌آشنا به میدان بروند و در فینال جام حذفی، دربی پایتخت میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال شکل خواهد گرفت؛ مسابقه‌ای که روز چهارشنبه دهم خردادماه برگزار می‌شود.

یحیی گل‌محمدی برخلاف پیش از مسابقه که در نشست خبری غایب بود، بعد از مسجل‌شدن صعود تیمش به مرحله فینال جام حذفی، به سالن کنفرانس ورزشگاه پاس قوامین تهران رفت و در مقابل خبرنگاران نشست تا درباره آخرین وضعیت تیمش و البته عملکرد سرخ‌پوشان پایتخد در مسابقه امروز توضیحاتی را ارائه کند. گل‌محمدی در بخشی از صحبت‌های خود علیه استقلالی‌ها هم موضع تندی گرفت که در نوع خود اتفاق غیرمنتظره و جالب‌توجهی بود.

امیدوارم تیم‌مان در فینال سرحال باشد

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عملکرد شاگردانش برابر هوادار گفت: «بازی خوبی بود و با توجه به نتیجه‌ای کسب شد خوب شروع کردیم و بازی را تا نیمه اول خیلی خوب کنترل کردیم. در نیمه دوم حریف انرژی بیشتری گذاشت و برای جبران آمد و تیم ما ناخودآگاه عقب‌نشینی کرد و گل خوردیم. البته روی حرکت پنالتی بحث دارم. ما توانستیم از ضدحمله‌ها خوب استفاده کنیم و به گل سوم برسیم. بازی راحتی نبود و برای ما بازی سختی است. بالاخره آخر فصل است و بازیکنان ما تحت فشار شدید بدنی و ذهنی‌اند. با توجه به مشکلات خاص خودشان و تیم فکر می‌کنم نتایج خوبی گرفتند».

گل‌محمدی درباره نتیجه بازی و صعود پرسپولیس به فینال توضیح داد: «نتیجه بازی امروز هم خوب بود و توانستیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم. قطعا تا فینال شش روز وقت داریم و باید ریکاوری ذهنی و بدنی خوبی داشته باشیم و خودمان را برای فینال آماده کنیم. امیدوارم روندی را که امسال داشتیم، تا آخر ادامه دهیم. فینال جام حذفی یک دربی است و امیدوارم تیم‌مان برای این بازی سرحال باشد».

صحبت از داور خارجی، بی‌احترامی بزرگ به داوران ما بود

یحیی گل‌محمدی با قدردانی ویژه از شاگردانش گفت: «دوم‌شدن در این جام هیچ لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمات زیادی کشیدیم و با تیم‌های خیلی خوبی هم بازی کردیم. خیلی سخت به فینال رسیدم و قرعه‌های ما سخت بود. امسال داریم با بازیکنانی کار می‌کنیم که واقعا کار‌های بزرگی را انجام دادند. در سخت‌ترین شرایط توانستند تیم را به مراحل بالاتر و جام برسانند. این بازیکنان لایق تقدیر و بهترین‌ها هستند و امیدوارم مسئولان هم توجه بیشتری به این تیم داشته باشند. در هر صورت مشکلاتی وجود دارد که معمولا در نشست‌های خبری راجع به آن‌ها صحبت نمی‌کنیم، اما دلیل بر این نیست که مشکل نداشته باشیم».

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت درباره اشتباهات داوری در مسابقه امشب و درخواست استقلالی‌ها برای انتخاب داور خارجی برای فینال جام حذفی گفت: «کارشناسان باید با دقت بیشتری به دو پنالتی امروز نگاه کنند، اما من دیدم که پنالتی رخ نداد. صحبت از داور خارجی، بی‌احترامی بزرگ به داوران ما بود. در این شرایط سخت که می‌دانیم داوران چه مشکلات مالی و سخت‌افزاری دارند، این صحبت فقط یک دلیل دارد که آنهم زیر فشار بردن داوران است».

کار استقلالی‌ها خیلی غیرحرفه‌ای بود

گل‌محمدی در ادامه گلایه‌های خود با اشاره غیرمستقیم به رفتار‌های ساپینتو گفت: «این کار آن‌ها خیلی غیرحرفه‌ای بود. اتفاقات زیادی وجود دارد که در فرصت مناسب درباره آن صحبت خواهم کرد. سال گذشته اتفاقاتی افتاد و اعتراضاتی شد که مرا شش جلسه محروم کردند. امسال هم یک مربی هر چه دلش خواست، گفت و بی‌احترامی کرد. با این حال همه روی خود را به سمت دیگر کردند که بگویند ندیدیم! دلیلش چیست؟».

یحیی گل‌محمدی در واکنشی کنایه‌آمیز به رفتار‌های ساپینتو توضیح داد: «اگر من این کار‌ها را کرده بودم، تا سال بعد تیم نداشتم و محروم می‌شدم. این وضعیت درست نیست و امیدوارم این تبعیض‌ها در کار نباشد. نمی‌دانم این تفاوت به‌خاطر خارجی بودن است یا مسائل دیگر که قدرت برخورد را از آن‌ها گرفته است. همه این مسائل به افرادی برمی‌گردد که نگاه درستی به مسائل و مشکلات ندارند».

خیلی‌ها برای موفقیت تیم‌مان زحمت کشیدند

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی با استقلال در فینال جام حذفی گفت: «دربی در هر شرایط، سختی و حساسیت خودش را دارد و نتایج بازی‌های قبل، تأثیری در دیدار‌های آینده ندارد. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و مشکلات تیم را باید حل کنیم. این کار باید توسط ما و مدیران انجام شود».

یحیی گل‌محمدی در واکنش به رفتار‌های ساکت الهامی در کنار زمین پاسخ داد: «همه مربیان کنار زمین تحت فشار هستند و درست نیست در خصوص اتفاقات بازی صحبت کنم. هوادار کادر فنی قابل احترامی دارد و در ادامه کار برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم».

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره علت موفقیت پرسپولیس در فصل جاری گفت: «موفقیت هر تیم به عملکرد عوامل داخل و خارج از تیم وابسته است. خیلی‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیدند؛ از مدیریت رسانه تا بازیکنان، مدیریت باشگاه، تدارکات و هواداران که اینقدر خوب دل‌گرمی دادند که بازیکنان چنین نتایجی بگیرند».

ایثار بازیکنان‌مان باعث قهرمانی پرسپولیس شد

یحیی گل‌محمدی با ستایش دوباره عملکرد شاگردانش توضیح داد: «بازیکنان با مشکلاتی که داشتند، بیشترین زحمت را کشیدند و باید پا‌های آن‌ها را طلا بگیریم. بازیکنان از جان برای پرسپولیس مایه گذاشتند و همه آن‌ها قابل احترام هسند. بازیکنان ذهنیت خوبی برای موفقیت داشتند و ایثار آن‌ها باعث قهرمانی پرسپولیس شد. امیدوارم به این روند ادامه بدهیم و کار را در جام حذفی تمام کنیم».

سرمربی پرسپولیس در واکنش به شایعات درباره احتمال قهرمان شدن استقلال در جام حذفی پس از آنکه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد، گفت: «نگران این مسئله نیستم و یک بازی به‌صورت ۱۱ به ۱۱ برگزار می‌شود. امیدوارم تیمی که شایسته پیروزی است، بازی خوبی ارائه می‌کند و تمرکز بیشتری داشته باشد، قهرمان شود».

وقتی «هانی» را می‌بینم، یاد «هادی» می‌افتم

گل‌محمدی درباره جشن قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر گفت: «این شهر امکانات کمی داشت. از مسئولان سازمان لیگ بابت برگزاری این جشن تشکر می‌کنم. تدارک دو سکوی قهرمانی در دو شهر مختلف، انرژی زیادی می‌برد و از برگزارکنندگان مراسم تشکر می‌کنم».

یحیی گل‌محمدی در واکنش به سوالی درباره همراهی هانی نوروزی در جشن قهرمانی سرخ‌ها و رفتار اجتماعی پسندیده سرمربی پرسپولیس گفت: «لایق این تمجید‌ها نیستم. پرسپولیس تیمی مردمی است و هواداران زیادی دارد. دوست داریم تمام مردم در آرامش و رفاه باشند و شرایط اقتصادی آن‌ها بهتر شود».

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره هادی نوروزی گفت: «نوروزی عضوی از این تیم بود و حس می‌کنیم کنار ماست. او داغ بزرگی به دل دوستدارانش گذاشت و وقتی یادگار او یعنی هانی را می‌بینم، یاد هادی می‌افتم. همان عشق را به خانواده نوروزی داریم و این کار فقط برای این بود که خانواده نوروزی احساس تنهایی نکنند».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی