تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ترکیب ابتدایی پرسپولیس برای نیمه نهایی جام حذفی

ساعت شش و نیم عصر امروز پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی قبلی به مصاف هوادار خواهد رفت تا فینالیست دوم جام حذفی مشخص شود.

کد خبر: ۱۵۰۱۳۵
۱۸:۰۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

ترکیب ابتدایی پرسپولیس برای نیمه نهایی جام حذفی

 

دیدارنیوز: امروز در ورزشگاه دستگردی، هوادار در نیمه نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است. سرخ‌ها پس از قهرمانی در لیگ در پی دبل قهرمانی با فتح جام حذفی هستند. این تیم ابتدا باید هوادار را از پیش رو بردارد تا دربی تاریخی پایتخت در فینال شکل بگیرد.

در چارچوب دروازه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. برخلاف لیگ سرخ‌ها تا اینجا در جام حذفی کلین شیت نداشته‌اند و بیرو در پی این است که برای نوزدهمین بار در این فصل و نخستین بار در جام حذفی دروازه خود را بسته نگه دارد.

گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی زوج خط دفاع سرخ‌ها را تشکیل می‌دهند. دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست و علی نعمتی مدافع چپ سرخ‌ها است. میلاد سرلک تک هافبک دفاعی پرسپولیس است و سروش رفیعی نیز هافبک تهاجمی قرمزها در ترکیب است.

سعید صادقی و مهدی ترابی که این روزها در آماده‌ترین فرم خود قرار دارند دو وینگر پرسپولیس هستند. در خط حمله نیز وحید امیری به عنوان مهاجم سایه کار می‌کند و عیسی آل‌کثیر فوروارد هدف قرمزپوشان است.

نکته مهم اینکه هفت بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس، در خطر محرومیت از دربی احتمالی در فینال قرار دارند و در صورت دریافت کارت و صعود پرسپولیس از بازی بعدی محروم خواهند بود.

علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و سعید صادقی بازیکنان تک کارته ترکیب پرسپولیس هستند و سینا اسدبیگی نیمکت نشین نیز در خطر محرومیت قرار دارد.

یحیی به ترکیب برنده خود که با آن به صدر جدول و قهرمانی لیگ رسید دست نزده و امیدوار به قهرمانی با همین ترکیب در جام حذفی است.

ترکیب پرسپولیس برابر هوادار: علیرضا بیرانوند، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی