تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
پس از سفر دو روزه به اندونزی

«رئیسی» به تهران بازگشت

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی به این کشور سفر کرده بود، دقایقی پیش به تهران بازگشت.

کد خبر: ۱۵۰۱۲۳
۲۱:۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

پس از سفر به اندونزی؛ «رئیسی» به تهران بازگشت

دیدارنیوز: ابراهیم رئیسی که روز دوشنبه به منظور انجام سفر رسمی دو روزه به اندونزی سفر کرده بود، شامگاه چهارشنبه به تهران بازگشت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و جمعی از اعضای کابینه در فرودگاه مهرآباد تهران از رئیس‌جمهور استقبال کردند.

در این سفر دو روزه که وزاری خارجه، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون علمی فناوری رئیس جمهور، رئیسی را همراهی می‌کردند، ۱۱ سند همکاری و یادداشت تفاهم میان مقامات ایران و اندونزی به امضا رسید.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در این سفر با «جوکو ویدودو» رئیس جمهور اندونزی، «پوآن ماهارانی» رئیس مجلس نمایندگان، «بامبانگ سوساتیو» رئیس مجلس مشورتی خلق اندونزی و «کائو کیم هورن» رئیس اتحادیه آ سه آن دیدار و گفتگو کرد.

رئیسی همچنین در این سفر در برنامه‌هایی جداگانه با تجار و بازرگانان اندونزی و ایران و روسای سازمان‌های اسلامی اندونزی ملاقات و گفتگو داشت.

دیدار و سخنرانی در جمع پرشور مسلمانان اندونزیایی در مرکز اسلامی جاکارتا و حضور در مسجد استقلال اندونزی همراه با اقامه فریضه نماز ظهر و سخنرانی در جمع نمازگزاران این مسجد از دیگر برنامه‌های رئیسی در سفر دو روزه به اندونزی بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی