تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران

استقلال ۴ - نساجی ۰؛ این تیم «جام» می‌خواهد! +ویدیو

تیم استقلال در دیداری پرگل و یک طرفه، ۴ گل به نساجی زد و چند گل دیگر نزد تا در حضور هوادارانش به فینال جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

کد خبر: ۱۵۰۱۱۵
۱۸:۳۱ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ استقلال ۳ - نساجی ۰ +ویدیو

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: شاگردان ساپینتو امروز در ورزشگاه آزادی کار سختی برابر نساجی که این هفته‌ها در دوران افت خود قرار دارد و چند روز پیش ۴ گل هم در خانه از پرسپولیس دریافت کرد، نداشتند و مثل آب خوردن به برتری رسیدند.

محبی ستاره میدان بود و دو بار دروازه حقیقی را فرو ریخت. رضاوند و گل به خودی ابراهیمی هم در نیمه اول به ثمر رسید تا آبی‌ها جشن صعود به فینال را برپا کنند.

به این ترتیب، استقلال باید منتطر برنده دیدار فردای هوادار تهران و پرسپولیس باشد تا تکلیف فینال ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی مشخص شود.

دربی پایتخت این بار در فینال حذفی؟ باید حدود ۲۴ ساعت یا حتی بیشتر صبر کرد!

دقایق حساس و گل‌ها:

دقیقه ۲: استقلال مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرده و اجازه نمی‌دهد نساجی از نیمه خودش فراتر برود.

دقیقه ۷: آرش رضاوند با یک حرکت پا به توپ تا پشت محوطه جریمه پیش رفت که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: کرنر ارسالی بازیکنان نساجی با ضربه سر بسیار بد حامد شیری همراه شد و توپ از خط طولی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: مهدی قایدی پس از یک سر توپ، سیداحمد موسوی را از پیش رو برداشت که شوت محکم این بازیکن با تکل علیرضا ابراهیمی دور شد.

دقیقه ۲۳: قایدی شوتزن با پای راست دروازه حقیقی را تهدید کرد که دروازه‌بان نساجی با واکنشی دیدنی مانع گلزنی استقلال شد.

گل اول بازی برای استقلال! دقیقه ۲۴: آرش رضاوند روی کرنر جایگیری خوبی داشت و پس از ضربه سر اول توسط محبی، توپ به رضاوند رسید و او از یک قدمی دروازه با ضربه سر ورزشگاه آزادی را غرق در شادی کرد.

گل دوم برای استقلال! دقیقه ۳۴: پس از توپگیری استقلالی‌ها و پاس آرش رضاوند به مهدی قایدی، علیرضا ابراهیمی بازیکن نساجی می‌خواست با تکل خود توپ را دفع کند اما به اشتباه دروازه حقیقی را باز کرد تا دومین گل آبی‌ها رقم بخورد.

دقیقه ۴۲: نساجی به گل رسید، اما کمک داور آفساید اعلام کرد که این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان نساجی همراه بود.

نیمه اول پس از ۲ دقیقه وقت اضافه با برتری ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید.

گل سوم برای استقلال! دقیقه ۵۷: شوت صالح حردانی پس از برخورد با تیرک افقی دروازه نساجی، مقابل محبی قرار گرفت تا او با یک ضربه سر گل سوم را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۰: مهدی قایدی مرد همه‌کاره استقلال فرصت خوبی برای زدن گل چهارم تیمش داشت، اما ضربه او به کنار دروازه نساجی برخورد کرد.

دقیقه ۷۶: ابوالفضل جلالی نفوذ خوبی به محوطه جریمه نساجی داشت که توپ او به سجاد شهباززاده رسید، اما مهاجم استقلال موفق به گلزنی نشد.

گل چهارم برای استقلال! دقیقه ۸۹: محمد محبی که دقایقی پیش یک فرصت عالی را با ضربه چیپ از دست داده بود، این بار در موقعیت تک به تک با حقیقی موفق شد گل چهارم را به زیبایی و با ضربه چیپ به ثمر برساند.

 

گزارش زنده؛ استقلال ۳ - نساجی ۰ +ویدیو

گزارش زنده؛ استقلال ۳ - نساجی ۰ +ویدیو

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - نساجی ۰ +ویدیو

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - نساجی ۰ +ویدیو

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - نساجی ۰ +ویدیو

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - نساجی ۰ +ویدیو

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - نساجی ۰ +ویدیو

گزارش زنده؛ استقلال ۲ - نساجی ۰ +ویدیو

 

طرح موزاییکی در حمایت از ساپینتو روی سکوهای ورزشگاه آزادی که توسط کانون هواداران باشگاه استقلال انجام شده است

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، احسان قهاری، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی، محمدرضا مهدی‌زاده و رضا جعفری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی