تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور:

دشمن با چشم باز، منتظر خطاهای ما است

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور معتقد است: اعتمادسازی یکی از مؤلفه‌های مهم ترویج امر خیر در جامعه است و خیرین می‌توانند نقش مهمی را در کنار دولت، برای مردم ایفا کنند.

کد خبر: ۱۵۰۱۰۵
۱۵:۳۸ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

دشمن با چشم باز، منتظر خطاهای ما است

 

دیدارنیوز ـ سرویس اجتماعی: به گزارش خبرنگار دیدار از دوازهمین نشست مجمع خیرین، محمد عباسی خطاب به خیرین گفت: شما خیرین خیرخواه به سمتی حرکت کرده‌اید که بسیار نیکوست و جا دارد این اخلاق حسنه در جامعه جاری شود.

وی اعتمادسازی در میان مردم را یکی از نقش‌های مهم خیرین در جامعه دانست و گفت: اعتمادسازی یکی از مؤلفه‌های مهم برای ترویج امر خیر در جامعه است. امروز باید به گونه‌ای تلاش کنیم که امور مردمی را به مردم واگذار کنیم، چرا که بوروکراسی اداری جایی در سیستم خیرین ندارد و به راحتی امور به اجرا درمی‌آید.

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور تأکید کرد: باید حس عاطفی و خیرخواهانه را در جامعه به عنوان یک سنت حسنه تبلیغ کنیم و این وظیفه با همان نگاه شما خیرین و عمل‌تان در جامعه جاری می‌شود.

وی تأکید کرد: شناخت آسیب‌ها نیز از سوی خیرین جامعه بسیار ضروری است، چرا که دشمن به خطا‌های ما دلبسته است و چشمان خود را برای پوشش خطا‌های ما باز کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی