تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

شلیک داماد عصبانی به پدر و برادرزن

News Image Lead

داماد خشمگین به خاطر اختلافات خانوادگی، با شلیک دو گلوله پدرزن و برادرزنش را در روستای باغ خاص ورامین مجروح کرد.

کد خبر: ۱۵۰۱
۱۲:۳۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در این باره به «ایران» گفت: این حادثه ظهر شنبه در یکی از خانه‌های روستایی اتفاق افتاد. با اعلام موضوع به پلیس، مأموران راهی محل حادثه شدند و در نخستین تحقیقات دریافتند مردی جوان با شلیک گلوله پدر و برادر زنش را مجروح کرده است.

سردار عبدالرضا ناظری در ادامه افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد به‌همراه همسر و پسر 5 ساله‌اش به خانه پدرزنش رفته اما پس از یک درگیری لفظی و مشاجره بر سر مسائل خانوادگی با اسلحه‌ای که همراه داشته ابتدا پدر و برادرزنش را از ناحیه پا هدف قرار داده و مجروح کرده و قصد داشته همسرش را نیز با گلوله بزند که موفق نشد و با حضور مأموران دستگیر شد. ۲ کلت جنگی، ۳ قمه و ۴ دشنه از این مرد کشف شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محل حادثه فاصله کمی با ناحیه انتظامی منطقه داشت، مأموران پس از شنیدن صدای گلوله‌ها بلافاصله به محل اعزام شدند و متهم را در کمتر از 5 دقیقه دستگیر کردند. وی خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره علت این حادثه ادامه دارد.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی