تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
در دیدار دبیرکل اتحادیه آسه‌آن با رئیس جمهور مطرح شد

تاکید رئیسی بر گسترش همکاری‌های ایران و اتحادیه آسه‌آن

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در جریان سفر دو روزه خود به اندونزی بر ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان ایران و اتحادیه آسه‌آن تاکید کرد.

کد خبر: ۱۵۰۰۷۹
۱۱:۰۲ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

تاکید رئیسی بر گسترش همکاری‌های ایران و اتحادیه آسه‌آن

دیدارنیوز: دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و ابراهیم رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.

در دومین روز از سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی به اندونزی، «کائو کیم هورن» دبیرکل اتحادیه آ‌سه‌آن با حضور در محل اقامت، با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش سازمان‌های منطقه‌ای در توسعه اقتصادی کشورها، ظرفیت‌ها و اولویت‌های اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه تعاملات با این اتحادیه و کشور‌های عضو آن را مورد اشاره قرار داد و بر ضرورت پیگیری تحقق اهداف تعیین شده در این زمینه تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی