تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انهدام باند مامورنما‌ها با ۷۱ فقره سرقت

جانشین پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان مامورنما که اقدام به ۷۱ فقره سرقت در استان‌های البرز و تهران کرده بودند، خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۰۵۴
۱۹:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

انهدام باند مامورنماها با بیش از ۷۰ فقره سرقت

دیدارنیوز: سردار فرامرز به گذر در این‌باره گفت: به دنبال افزایش سرقت‌ها تحت عنوان مأمور در سطح استان البرز و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفته و مشخص شد که سرنشینان سه دستگاه خودرو با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به سرقت از مردم کرده و حس ناامنی را در بین شهروندان به خصوص مال باختگان به وجود آورده بود.

وی با بیان اینکه موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی در دو استان قرار گرفت، گفت: سرانجام کارآگاهان با مهارت و به‌کارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت پنج نفر از سارقان را که همگی دارای سوابق کیفری بودند، شناسایی کرده و در یک عملیات منسجم و به صورت همزمان آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه ماموران استان در بازرسی از منازل متهمان تعداد ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه و دو خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و ضبط کردند، گفت:‌در تحقیقات به عمل آمده متهمان تاکنون به ۷۱ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و فرماندهی غرب استان تهران اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کارآگاهان استان با هوشیاری توانسته‌اند ۳۳ نفر از مال باختگان را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در راستای شناسایی سایر مال باختگان توسط پلیس ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی