تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تشییع پیکر کشته‌شدگان حمله تروریستی در زاهدان

مراسم تشییع پیکر کشته‌شدگان حمله تروریستی به برجک مرزبانی «مزه سر» در سراوان، با حضور مقامات کشوری و استانی در زاهدان برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۹۹۴۶
۱۰:۴۹ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲

تشییع پیکر کشته‌شدگان حمله تروریستی در زاهدان

دیدارنیوز: فرمانده مرزبانی کشور در این مراسم گفت: تروریست‌ها با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی مزه‌سر حمله کردند.

سردار گودرزی گفت: صبر ما تا حدودی است؛ کشور‌های همسایه باید مراقب خاک خود باشند.

همچنین در این مراسم سردار "رضایی" جانشین فرمانده انتظامی کل کشور، سردار "گودرزی" فرمانده مرزبانی و مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با محکوم کردن این حادثه تروریستی خواستار برخورد قاطعانه دستگاه دیپلماسی در این رابطه شد.

حسینعلی شهریاری گفت: تحریک فریب‌خوردگان داخلی و وابستگان منافقین از سویی و تحرکات شکست‌خورده گروهک‌ها در کشور‌های همسایه، هر هفته ‏جان پاک‌ترین فرزندان این آب‌وخاک را می‌گیرد و اگر چه شهدا مقربان بارگاه الهی هستند؛ اما شیطنت‌ها و تحرکات به فراموشی ‏سپرده نخواهد شد و همه ما خواستار اشد مجازات برای عاملین این‌گونه اقدامات چه در داخل و چه در خارج از کشور هستیم. ‏

ایسنا نوشت: «اسامی شهدای مرزبان در سراوان به نام‌های گروهبان یکم شهید "حسین بادامکی"، گروهبان یکم شهید "علی غنی با تدبیر"، سرباز وظیفه شهید "محمد جمالزاده"، سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد" و سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری" اعلام شد.

گفتنی است؛ حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان، بامداد ۳۱ اردیبهشت انجام شد و تلاش آن‌ها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه رو گردید که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان عزیز ایران اسلامی مان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی