تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
اولین قهرمانی در خاک رس به تنیس‌باز روس رسید

هفته رویایی «مدودف» در رم!

دنیل مدودف، تنیس‌باز قدرتمند روسی با شکست هولگر رونه، جوان پرانرژی دانمارکی برای اولین‌بار فاتح مسترز ۱۰۰۰ امتیازی رم شد و به رده دوم رنکینگ مردان صعود کرد.

کد خبر: ۱۴۹۹۲۷
۲۱:۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

هفته رویایی «مدودف» در رم!

دیدارنیوز: مدودف روس با شکست غول‌کش دانمارکی اولین قهرمانی‌اش را در مسترز رم جشن گرفت.

به نقل از تنیس‌فا، دنیل مدودف هفته رویایی خود در پایتخت ایتالیا را تکمیل کرد و با شکست هولگر رونه جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

تنیس‌باز ۲۷ ساله روس که در رم فراتر انتظار‌ها ظاهر شده بود گام آخر را نیز محکم برداشت و حریف جوانش را در دو ست متوالی با نتایج مشابه ۷ بر ۵ مغلوب کرد.

هفته رویایی «مدودف» در رم!

دست دادن مدودف و رونه در پایان دیدار نهایی رم

مرد سوم تنیس جهان که تا پیش از این دوره حتی یک بازی خود را هم در رم نبرده بود، حالا اولین جامش در زمین خاک را آن هم در یک مسترز ۱۰۰۰ امتیازی کسب کرد تا نشان دهد راه و رسم بازی در این زمین را نیز فرا گرفته است.

این ششمین قهرمانی مدودف در مسترز‌های ۱۰۰۰ امتیازی، پنجمین در فصل جاری و بیستمین جام دوران حرفه‌ای او محسوب می‌شود.

مدودف با فتح رم فردا جای نوله (نواک جوکوویچ) را در رتبه دوم رده‌بندی خواهد گرفت تا به عنوان بخت دوم قهرمانی راهی پاریس (اوپن فرانسه) شود.

هفته رویایی «مدودف» در رم!

رونه در رم جوکوویچ را شکست داد اما در نهایت با وجود عملکرد خوبش در فینال کم آورد

به گزارش دیدارنیوز، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، جدول رده‌بندی تنیس مردان روز دوشنبه به این ترتیب خواهد بود و رونه دانمارکی در جایگاه ششم خواهد ایستاد.

هفته رویایی «مدودف» در رم!

در بخش زنان تنیس رم، ایلنا ریباکینا زن شماره شش تنیس جهان با انصراف آنگلینا کالینینا در میانه مسابقه عنوان قهرمانی رقابت‌های رم را از آن خود کرد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها ریباکینا در ست اول بعد از اینکه یک بریک عقب افتاد نتیجه را جبران کرد و ۶-۴ به برتری رسید و در ست دوم نیز ۱-۰ پیش بود که حریف اوکراینی او به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد تا تنیس‌باز قزاق اولین عنوان خود در مسابقات رده ۱۰۰۰ خاک را فتح نماید.

ریباکینا حالا بعد از قهرمانی در ویمبلدون ۲۰۲۲ (چمن) و ایندین ولز ۲۰۲۳ (هارد) یک جام مهم را در مسابقات خاک رس به کارنامه خود اضافه کرد تا در این زمین نیز قدرتش را به رخ حریفان بکشد.

این هم‌چنین پنجمین عنوان دوران حرفه‌ای ریباکینا به حساب می‌آید.

در رده‌بندی جدید که روز دوشنبه منتشر می‌شود ریباکینای ۲۳ ساله با دو پله صعود به جایگاه چهارم خواهد آمد.

هفته رویایی «مدودف» در رم!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی