تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
ستاره ایرانی در لیگ پرتغال می‌درخشد

«پوکر» طارمی برای آقای گلی!

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو با پوکر (۴ گل) خود برابر فامالیسائو در لیگ پرتغال ۲۱ گله شد و بالاتر از گونسالو راموس مهاجم ۱۸ گله بنفیکا، در صدر جدول برترین گلزنان ایستاد تا شانس زیادی برای آقای گلی داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۹۸۶۳
۰۹:۱۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

«پوکر» طارمی برای آقای گلی!

دیدارنیوز: تیم فوتبال پورتو با چهار گلی که مهاجم ایرانی‌اش به ثمر رساند، به رقابت خود با بنفیکا برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر پرتغال ادامه داد.

در چارچوب دیدار‌های هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته (شنبه) تیم پورتو در دیداری خارج از خانه مقابل فامالیسائو به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد که هر چهار گل این تیم را مهدی طارمی به ثمر رساند.

طارمی ابتدا در دقیقه ۷ از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت. او سه دقیقه بعد دومین گل خود را با پاسی از اوتاویو به ثمر رساند.

فامالیسائو با گل ایوان جیم در دقیقه ۳۳ به بازی برگشت و یک دقیقه به پایان نیمه اول با گلی که کولومباتو زد، کار را به تساوی کشاند تا بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم طارمی دو بار دیگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد که اولین بار در دقیقه ۶۷ بود و دومین مورد در دقیقه ۷۵. او با پوکر در این بازی ۲۱ گله شد و بالاتر از گونسالو راموس مهاجم ۱۸ گله بنفیکا، در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال ایستاد. طارمی در دقیقه ۹۰ بازی جای خود را به گابریل ورون داد.

در نهایت پورتو با گل‌های مهاجم ایرانی‌اش این بازی را برد و با ۸۲ امتیاز خودش را به فاصله یک امتیازی بنفیکای صدرنشین رساند، تیمی که اگر امشب (۲۳:۰۰) در خانه اسپورتینگ لیسبون به پیروزی برسد، قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی