تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

میقاتی: لبنان بیمار است و برای بهبود به برادران عرب نیاز دارد

نخست وزیر موقت لبنان، خروجی‌های سی و دومین نشست سران عرب در جده عربستان را ستود و گفت که لبنان در گذشته و همچنان مریض بوده و هست و برای بهبود به برادران عرب نیاز دارد.

کد خبر: ۱۴۹۸۳۸
۱۶:۳۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

میقاتی: لبنان بیمار است و برای بهبود به برادران عرب نیاز دارد
دیدارنیوز: نخست وزیر موقت لبنان، خروجی‌های سی و دومین نشست سران عرب در جده عربستان را ستود و گفت که لبنان در گذشته و همچنان مریض بوده و هست و برای بهبود به برادران عرب نیاز دارد.

نجیب میقاتی، نخست وزیر موقت لبنان در مصاحبه با دو شبکه العربیه و الحدث عنوان داشت که نشست سران عرب نشانگر به صفر رساندن بحران‌های خاورمیانه است.

وی گفت که نشست سران عرب در جده بر خلاف نشست‌های قبلی، نشانگر این است که عمل قبل از حرف انجام شد.

میقاتی عنوان داشت: لبنانی‌ها به هم کمک نکردند. ما به گفتگو نیاز داریم. اگر لبنانی‌ها به هم کمک میکردند می‌توانستند رئیس جمهور را انتخاب کنند.

وی از برادران عرب خواست تا به لبنان در ایجاد گفتگوی داخلی کمک کنند.

میقاتی تاکید کرد که لبنان نیازمند حمایت اقتصادی از جانب برادران عرب خود است و اگر لبنان رئیس جمهور داشت، وضعیت این کشور بسیار بهتر می‌شد.

وی تاکید کرد: ما نیازی به توافق طائف جدید نداریم بلکه به تکمیل توافق طائف قدیمی نیاز داریم. لبنان در گذشته و همچنان مریض بوده و هست و برای بهبود به برادران عرب نیاز دارد. هرگونه توافق سیاسی در منطقه، الزاما بر لبنان تاثیر خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی