تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قیمت بلیت اتوبوس بین شهری ۲۹ درصد گران شد

همزمان با افزایش قیمت اقلام اساسی در ایران آن هم در سال مهار تورم، قیمت بلیت اتوبوس بین شهری از امروز به میزان ۲۹ درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۴۹۶۶۷
۱۱:۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

قیمت بلیت اتوبوس بین شهری ۲۹ درصد گران شد

دیدارنیوز: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری از افزایش قیمت بلیت اتوبوس بین شهری از امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد.

احمد رضا عامری گفت: قیمت بلیت اتوبوس بین شهری از امروز ۲۹ درصد افزایش یافت و با توجه به درخواستی که پیش از این به ستاد تنظیم بازار ارائه کرده بودیم قیمت‌ها تغییر کرد.

به گفته مدیر عامل اتحادیه تعاونی شرکت‌های مسافربری با توجه به افزایش هزینه شرکت‌های حمل و نقلی و با پیگیری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ماه‌ها قبل درخواست تغییر قیمت را داده بودیم.

او می‌گوید: در ایام نوروز قیمت‌ها ۲۵ درصد افزایش یافت که پس از اتمام سفر‌های نوروزی قیمت بلیت به حالت سابق بازگشت و ۲۵ درصد کاهش یافت و هیچ شرکتی تا به امروز حق نداشت قیمت بلیت را تغییر دهد.

این درحالی است که یک ماه پیش احمد رضا عامری اعلام کرده بود که قیمت بلیت اتوبوس بین شهری کاهش یافته و افزایش نخواهد داشت.

اومی گوید: نظارت‌ها در این حوزه توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در تمامی پایانه‌ها صورت می‌گیرد و باید شرکت‌های حمل ونقلی مسافری آن را اجرایی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی