تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
رادان، فرمانده فراجا اعلام کرد

سالی سخت در انتظار سارقان و قاچاقچیان

احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه امسال، سال سختی برای سارقان و قاچاقچیان خواهد بود، گفت: آمار سرقت وقتی کاهشی می‌شود که برنامه مبارزه‌مان به مهار تورم و رشد تولید کمک کند.

کد خبر: ۱۴۹۶۴۴
۲۰:۱۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

سالی سخت در انتظار سارقان و قاچاقچیان

دیدارنیوز: فرمانده فراجا گفت: امسال، سال سختی برای سارقان و قاچاقچیان خواهد بود و در این راستا برنامه‌های مفصلی داریم.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های شما در بدو فعالیت به عنوان فرمانده فراجا، مبارزه با سرقت بود، طرحی که به صورت آزمایشی، در ۷ استان از جمله تهران اجرا شد؛ دستاورد این طرح را تا امروز چطور ارزیابی می‌کنید؟ آمار سرقت کاهش داشته است؟ اظهار داشت: آمار وقتی کاهشی می‌شود که برنامه مبارزه‌مان به مهار تورم و رشد تولید کمک کند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید در سایه امنیت جنس‌شان را تولید کنند، گفت: امسال، سال سختی برای سارقان و قاچاقچیان خواهد بود و با تمام قوت مبارزه را ادامه خواهیم داد.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه امسال نیرو‌های انتظامی و مرزبانی با هم هم‌قسم شده و برنامه‌های مفصلی برای مبارزه با سرقت و قاچاقچیان داریم، تصریح کرد: با کاهش آمار سرقت و انسداد مرزها، قول‌مان عملی‌تر خواهد شد.

مطلب مرتبط:

انتشار کاریکاتور سردار رادان؛ کیفرخواست مدیرمسوول همشهری صادر شد

فخاری: فشار آوردن در خردترین جنبه‌های زندگی با نافرمانی روبرو می‌شود

رئیسی: پلیس باید با مردم مهرورزی کند

کدیور خطاب به سردار رادان؛ بر اساس کدام ماده قانونی با بی‌حجابی در خودرو برخورد می‌کنید؟

رادان مبارزه قاطعانه با سارقان و دستگیری آنان را جزو برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: برخورد پلیس با سارقان شدید و بازدارنده خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی