تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
رئیس شورای مرکزی حزب راه ملت خطاب به فرزندان حسین زمان

به ظلم‌هایی که به حسین زمان شد باید گریست

عباس معینی رییس شورای مرکزی حزب راه ملت، در زیر توییت ابوذر زمان، فرزند «حسین زمان» -که خبر از درگذشت پدر را درج کرده بود- در پیامی او و دیگر فرزندان حسین زمان را دلداری داد.

کد خبر: ۱۴۹۴۳۳
۱۶:۳۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

به ظلم‌هایی که به حسین زمان شد باید گریست

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: عباس معینی رئیس شورای مرکزی حزب راه ملت، زیر توییت ابوذر زمان (پسر حسین زمان) نوشت: «ابوذر زمان و زینب زمان، بگریید بر فقدان حسین زمان و ظلم‌هایی که در زمان حیاتش بر او رفت!».

وی افزود: «مردم نیز با شما می‌گریند دراین ماتم! او رفت و دوستدارانش داغدار، اما نام و یادش تا ابد باقی‌ است! از خداوند رحمان صبر و استقامتی درخور نامتان برایتان خواهانم، روح پاکش با حسین (ع) محشور باد». 

به ظلم‌هایی که به حسین زمان شد باید گریست

ابوذر زمان، پسر حسین زمان در توییتی نوشته بود: «بابام رفت، بابا برای همیشه رفت...».

به گزارش دیدارنیوز؛ حسین زمان؛ خواننده مطرح موسیقی پاپ کشور که از سال ۷۵ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده بود، ساعاتی پیش در اثر عوارض ناشی از بیماری سرطان، در ۶۳ سالگی درگذشت.

شب دلتنگی، قصه شب، شاپرک، مشق عشق، قصه نگفته و قرار عاشقی، مجموعه آلبوم‌های زمان طی حدود ۲۵ سال فعالیت حرفه‌ای این خواننده را تشکیل می‌دهد.

زمان به‌واسطه جنس صدای خاص خود و البته همکاری با چهره‌های شناخته‌شده آهنگساز و ترانه‌سرا، خیلی زود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و آلبوم‌های او به‌ویژه شب دلتنگی و قصه شب مورد استقبال قابل‌توجه مخاطبان قرار گرفت.

آخرین کنسرت این خواننده به مرداد ۹۸ مربوط می‌شود که زمان پس از چندین سال ممنوع‌الکاری موفق شد با همراهی ۳۰ نوازنده، طی ۲ سانس در برج میلاد به روی صحنه برود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی