تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

در جستجوی سرمربی؛ گزینه قلعه‌نویی برای تیم «امید» کیست؟

در حالی که کشمکش برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران ادامه دارد، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از مجتبی حسینی سرمربی فعلی تیم پیکان حمایت کرده، در حالی که حبیب کاشانی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و مدیر تیم امید، نام افشین قطبی را روی میز گذاشته است.

کد خبر: ۱۴۹۴۰۴
۱۸:۴۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

در جستجوی سرمربی؛ گزینه قلعه‌نویی برای تیم «امید» کیست؟

دیدارنیوز: امیر قلعه نویی در جلسه انتخاب سرمربی تیم امید تنها از یک گزینه دفاع کرد؛ مجتبی حسینی که هدایت تیم پیکان را برعهده دارد.

به تازگی نشست برای انتخاب سرمربی تیم امید در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، اما بدون نتیجه مشخص به پایان رسید، به این خاطر که حبیب کاشانی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و مدیر تیم امید نام افشین قطبی را به میان آورد که با مخالفت نبی و دیگر فدراسیونی‌ها مواجه شد.

حبیب کاشانی ابتدا در تلاش برای حضور محمد ربیعی بود که سرمربی تیم مس رفسنجان به وی گفت دوست دارد در فوتبال باشگاهی به کار خود ادامه دهد و این چنین بود که نام افشین قطبی را برای هدایت تیم ملی مطرح کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی که در قطر بسر می‌برد به صورت اسکایپی در نشست حاضر شد و از نامزدی مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان دفاع کرد و خواستار امضای قرارداد با او به عنوان سرمربی تیم امید شد. قلعه نویی گفت در این لیست جای نام چند مربی خالی است که یکی از آن‌ها مجتبی حسینی است.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام مربی به سمت سرمربیگری تیم امید برگزیده می‌شود. البته تاخیر انتخاب سرمربی تیم امید همیشه در فوتبال ایران سابقه داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی