تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
مسوولان دولتی کجا هستند؟

قطعی ۲ هفته‌ای تلفن و اینترنت در ۷ روستا‌ی سیستان و بلوچستان!

شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان‌های مرزی استان است که جعمیت غالب در روستا‌ها ساکن هستند و در بارندگی‌های اخیر سیستم‌های ارتباطی ۷ روستای این شهرستان به کلی آسیب دیده و از مدار ارتباط آنتن دهی و اینترنت خارج شده است.

کد خبر: ۱۴۹۲۷۹
۲۰:۴۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

قطعی ۲ هفته‌ای تلفن و اینترنت در ۷ روستا‌ی سیستان و بلوچستان!

دیدارنیوز: شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری از جمله مناطق مرزی سیستان و بلوچستان است که ۹۰ درصد جمعیت آن در روستا‌ها زندگی می‌کنند و در بعضی از مناطق روستایی این شهرستان هیچ گونه ارتباط اینترنتی وجود ندارد.

شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان‌های مرزی استان است که جعمیت غالب در روستا‌ها ساکن هستند و بعد از سرباز دومین شهرستان روستایی در سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود، در بارندگی‌های اخیر سیستم‌های ارتباطی ۷ روستای این شهرستان به کلی آسیب دیده و از مدار ارتباط آنتن دهی و اینترنت خارج شده است. روستا‌های بل ریمدان، شیخان کرگ، جر، سندحمزه، سندمیرثوبان، سندشیران و روستای دور از جمله روستا‌های بخش مرکزی دشتیاری هستند که بیش از ۱۴روز است که هیچ گونه آنتن دهی ندارند و عملا از دسترس خارج شدند.

عبدالعزیز رامش رئیس شورای اسلامی روستای سند حمزه می‌گوید: بعد از بارندگی‌های دو هفته‌ای اخیر در دشتیاری متاسفانه آنتن در روستا قطع می‌شود بلافاصله برای پیگیری موضوع ۲۰ کیلومتری طی می‌کنیم تا به اولین روستا برسیم و از آنجا با مسئولین ارتباط برقرار کنیم و آن‌ها در جواب به ما قول بر طرف کردند مشکل را دادند.

وی افزود: چند روز سپری می‌شود، ولی خبری از درست شدن آنتن و اینترنت نیست مجدد برای پیگیری به شهر نگور مرکز شهرستان دشتیاری میرویم و در آنجا هم مجدد قول پیگیری و برطرف کردن موضوع را در سریعترین زمان ممکن می‌دهند، اما با گذشت ۱۴ روز از خرابی دکل ایرانسل روستا هیچ گونه ارتباطی نداریم علاوه بر روستای سند حمزه روستا‌های سند میرثوبان و روستا‌های دور و سند شیران که از همین دکل استفاده می‌کنند ارتباط آن‌ها هم قطع است عملا ۴ روستا هیچ گونه ارتباطی تلفنی ندارند.

محمدگل گرگیج رئیس شورای اسلامی روستای بل ریمدان نیز اظهار داشت: بیش از ۱۴ روزه هیچ گونه ارتباط تلفن و اینترنت نداریم آیا جای انصاف است مردم ۳ روستای مرزی ۱۴ روز هیچ گونه ارتباط تلفنی و اینترنتی نداشته باشند و هر گونه پیگیری که انجام دادیم متاسفانه بی حاصل بوده در کنار روستا جایگاه سوخت وجود دارد متاسفانه جایگاه شهید سردار سلیمانی که مزین به نام شهید بزرگوار است آیا شایسته است رانندگان و مردم به علت عدم آنتن دهی و اینترنت بدون سوخت باشند.

وی در ادامه می‌گوید: روستای بل ریمدان در مسیر ترانزیتی محور ریمدان چابهار قرار گرفته و تعدادی از روستائیان در کنار جاده فروشگاه دارند بیش از ۱۴ روزه که همه فروشگاه‌ها به علت قطعی آنتن و اینترنت تعطیل هستند از مسئولان ارتباطات تقاضا داریم به درخواست‌های مردم رسیدگی کنند در حال حاضر علاوه بر روستای بل ریمدان روستایی شیخان کرگ و روستای جر نیز هیچ گونه ارتباطی ندارند.

مصطفی کوهکن معاون ارتباطات سیستان و بلوچستان در مورد قطع ارتباط آنتن دهی ۷ روستای شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری می‌گوید: به محض گزارش قطع ارتباط در روستا‌های مذکور و تذکر جدی به اپراتور خواسته شده در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام شود متاسفانه قطعه مورد نیاز دو دکل روستایی شیخان کرگ و سندحمزه در استان وجود ندارد و باید از تهران سفارش داد.

وی افزود: تعلل اپراتور برای تهیه قطعه باعث شده که زمان زیادی عدم ارتباط در روستا‌های یاد شده داشته باشیم و این قطعی‌ها به ندرت پیش می‌‌آید. تمام سعی و تلاشمان بر این است که ارتباط پایدار بخصوص در روستا‌ها داشته باشیم و انتظار می‌رود در چند روز آینده قطعه تحویل اپراتور شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی