تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
ناپولی با اختلاف قهرمان سری آ ایتالیا شد

پایان ۳۳ سال انتظار با جشنی بزرگ؛ روح مارادونا زنده شد +ویدیو

سرانجام پس از ۳۳ سال انتظار و آخرین قهرمانی در دوران دیگو مارادونا افسانه‌ای، ناپولی قهرمان سری آ ایتالیا شد تا خیابان‌های ناپل غرق در جشن و شادی شود.

کد خبر: ۱۴۹۰۹۵
۰۹:۴۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

پایان ۳۳ سال انتظار با جشنی بزرگ؛ روح مارادونا زنده شد +ویدیو

دیدارنیوز: ناپولی با کسب امتیاز از اودینزه، رسماً قهرمانی سری آ را جشن گرفت.

ناپولی که فصل جاری پیش از فرا رسیدن ماه فوریه قهرمانی‌اش در سری آ را تا حد زیادی قطعی کرده بود، سرانجام با کسب امتیاز از خانه اودینزه پس از توقف خانگی مقابل سالرنیتانا با یک هفته تاخیر جشن قهرمانی گرفت و رسماً قهرمان سری آ ایتالیا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ شد.

پارتنوپی که این فصل باتوجه به امتیاز از دست دادن‌های لاتسیو و سایر تعقیب‌کنندگان، شانس قهرمانی ۶ هفته مانده به پایان مسابقات را داشتند به مدت بیش از یک هفته آماده برگزاری جشن قهرمانی بودند، اما تیم اسپالتی انگار دلش نمی‌آمد این انتظار شیرین را خیلی سریع پایان دهد و هوادارانش را در این نشئگی دل‌پذیر نگه داشته بود.

پایان ۳۳ سال انتظار با جشنی بزرگ؛ روح مارادونا زنده شد +ویدیو

سرانجام کسب امتیاز از خانه اودینزه، انتظار هوادارانی که در ناپل برای قهرمانی رسمی تیمشان لحظه‌شماری می‌کردند را پایان داد و اگرچه ناپولی ابتدا با دریافت گل از میزبان، این احساس را داد که قرار است جشن قهرمانی یک هفته دیگر به تعویق بیفتد، اما گل تساوی بخش اوسیمن، سرانجام پارتنوپی را در صدر جدول ۸۰ امتیازی کرد و باتوجه به فاصله ۱۶ امتیاز در فاصله ۵ هفته مانده به پایان مسابقات با لاتسیو، شاگردان اسپالتی رسماً فاتح اسکودتو شدند.

اوسیمن با گلزنی در این دیدار، به مرز ۴۶ گل در تاریخ سری آ رسید و با رکورد ژرژ وه‌آ به‌عنوان برترین گلزن آفریقایی تاریخ مسابقات برابر شد. اوسیمن این شانس را خواهد داشت تا در دیدار‌های آینده یک گل دیگر به ثمر رسانده و به‌تن‌هایی رکورددار شود.

حالا هواداران ناپولی، شب هفتم می‌در دیدار خانگی مقابل فیورنتینا قادر خواهند بود از تیم محبوبشان در لباس قهرمان به میزبانی استادیوم دیگو آرماندو مارادونا استقبال کنند و سومین قهرمانی تاریخ ناپولی را برای اولین بار پس از ۳۳ سال و بدون دیگو آرماندو مارادونا جشن بگیرند.

پایان ۳۳ سال انتظار با جشنی بزرگ؛ روح مارادونا زنده شد +ویدیو

ناپولی تا پایان فصل مقابل فیورنتینا، مونزا، اینتر، بولونیا و سامپدوریا صف‌آرایی خواهد کرد و درحالی که دیدار‌های باقی‌مانده‌اش تشریفاتی شده‌اند، این شانس را خواهد داشت تا قهرمانی با ۹۵ امتیاز را در پایان فصل به ثبت برساند و در این شرایط، تیم اسپالتی رکورد تاریخ ناپولی از نظر کسب امتیاز را خواهد شکست.

ویدیو؛ وضعیت باورنکردنی شهر ناپل پس از قهرمانی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی