تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند

فاطمی: استقلال همیشه اعتراض می‌کند!

فراز فاطمی، بازیکن سابق آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال با تیم ته جدول بازی کند یا صدر جدول همیشه اعتراض می‌کند! به نظر من این هیاهوی کنار زمین روی ذهن بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد. آرامش را از بیرون به تیم انتقال می‌دهند، اما برعکس در استقلال از روی نیمکت هیجان کاذب به بازیکنان می‌دهند، ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند! اتفاقات داوری همیشه وجود دارد یک‌بار به سود تیم است و یک‌بار هم به ضرر.

کد خبر: ۱۴۸۹۱۸
۱۱:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

فاطمی: استقلال همیشه اعتراض می‌کند!

دیدارنیوز: مهاجم سابق سرخابی‌ها گفت: استقلال چه با تیم ته جدول و چه صدرنشین بازی کند همیشه اعتراض می‌کند!

تیم استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به سختی مقابل پارس جنوبی جم برنده شد و به مرحله بعد صعود کرد. آبی‌پوشان تهرانی در نود دقیقه از بازی فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف جنوبی خلق کردند که با بی‌دقتی از دست دادند تا اینکه بازی در وقت‌های اضافه پیگیری شد و سرانجام در وقت‌های اضافی اول مسابقه یک گل به ثمر رساندند و آبی‌ها با محافظت از همان یک گل در پایان جشن صعود گرفتند!

اهالی فن می‌گویند شکست در دربی و سقوط به رتبه سوم جدول برای استقلال گران تمام شده و حالا این تیم که تا قبل از دربی نتایج درخشانی گرفته بود با استرس به مصاف رقبایش می‌رود. استرس و عدم تمرکز هم باعث شد تا در بازی مقابل پارس جنوبی در زدن ضربات نهایی دقت کافی نداشته باشند.

به همین بهانه با فراز فاطمی، بازیکن اسبق استقلال و سرپرست سابق تیم ملی امید گفت‌وگویی ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانید.

استقلال در مقابل پارس جنوبی برنده شد و به مرحله بعدی صعود کرد. استقلال به لحاظ فنی چطور بود؟

استقلال مشخص بود بعد از شکست در دربی آن طراوت همیشگی را نداشت از طرفی بازی‌های حذفی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و هر تیم با یک اشتباه یک جام را از دست می‌دهد. اما همین که استقلال توانست برنده از زمین خارج شود، اتفاق خوبی برای این تیم بود. به نظرم استقلالی‌ها باید هر چه سریع‌تر شکست در دربی را فراموش کنند.

استقلال مقابل پارس جنوبی برنده شد، اما نمی‌توانست همان نود دقیقه کار را تمام کند تا این همه هوادارانش را زجر ندهد؟

نباید با یک بازی شرایط این تیم را قضاوت کرد. آن‌ها در طول فصل خوب کار کردند، اما اثر شکست در دربی روی روان بازیکن تاثیر گذاشته بود. استقلال باید زودتر به خودش بیاید، چون با یک شکست جام را از دست می‌دهد.

در دو بازی گذشته به خصوص در دربی مهار قایدی از جانب مدافعان رقیب باعث شد قوای تهاجمی استقلال تحلیل برود. در این باره چه نظری دارید؟

تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند یک بازیکن خلاق باید گره بازی را باز کند. بازیکن خلاق استقلال هم قایدی است و هواداران از او توقع زیادی دارند تا بتواند گره دفاعی حریفان را باز کند. کادرفنی استقلال تمام برنامه‌های تهاجمی‌اش روی قایدی است و همین باعث شده در این دو بازی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

به دربی اشاره کردید به نظر شما برد حق پرسپولیس بود؟

دربی هم شرایط خاص خودش را دارد و به نظر من پرسپولیس در آن بازی تمرکز بهتری داشت و بازیکنان این تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری بودند و برنده شدند.

البته اعتراض به داوری‌ها که قبل و بعد از بازی‌ها ادامه دارد!

استقلال با تیم ته جدول بازی کند یا صدر جدول همیشه اعتراض می‌کند! به نظر من این هیاهوی کنار زمین روی ذهن بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد. آرامش را از بیرون به تیم انتقال می‌دهند، اما برعکس در استقلال از روی نیمکت هیجان کاذب به بازیکنان می‌دهند، ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند! اتفاقات داوری همیشه وجود دارد یک‌بار به سود تیم است و یک‌بار هم به ضرر.

فکر می‌کنید در نهایت کدام تیم قهرمان می‌شود؟

هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و هر سه تیم شانس دارند. هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد سپاهان مقابل ملوان امتیاز از دست بدهد، اما این اتفاق افتاد، اما در شرایط فعلی، پرسپولیس شرایط قهرمانی دست خودش است و دو تیم دیگر نیم نگاهی به وضعیت این تیم دارند. در این شرایط تمرکز کردن بر مسائل روحی و روانی تاثیر دارد.

صحبت پایانی؟

امیدوارم در ادامه لیگ و حذفی شانس شاهد بازی‌های زیبایی باشیم. هر سه تیم مدعی، عالی کار کردند و از بقیه تیم‌ها جلوتر بودند.

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی