تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حمله پهپادی به مخازن نفتی کریمه؛ کی‌یف: انتقام‌ می‌گیریم

در حالی که اوکراین وعده داده به تلافی حملات موشکی روسیه دست به اقدامات متقابل خواهد زد، یک مقام انتصابی روسیه در شبه‌جزیره کریمه روز شنبه گزارش داد که در پی اصابت یک پهپاد به یک مخزن نفتی، آتش سوزی گسترده‌ای در این ناحیه رخ داده است.

کد خبر: ۱۴۸۷۷۱
۱۴:۱۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

حمله پهپادی به مخازن نفتی کریمه؛ کی‌یف: انتقام‌ می‌گیریم

دیدارنیوز: اوکراین وعده داده است که در تلافی حملات موشکی روسیه، در صدد تدارک ضدحمله «مشت آهنین» است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین با محکوم کردن حملات گسترده روسیه به شهر‌های مختلف اوکراین، وعده داد که نظامیان کشورش مقدمات حمله متقابل علیه نیرو‌های مسکو را تدارک خواهند دید.

به گزارشی که خبرگزاری فرانسه روز شنبه منتشر کرد، زلنسکی در سخنرانی عصر جمعه گفت: «تنها شر مطلق می‌تواند چنین وحشتی را علیه اوکراین ایجاد کند».

بر اثر شدیدترین حملات روسیه در دو ماه اخیر در بامداد روز جمعه ۲۸ آوریل به شهر‌های سراسر اوکراین، شمار کشته‌ها دست کم به ۲۶ نفر از جمله پنج کودک رسیده است. کی‌یف می‌گوید ۲۱ موشک و دو پهپاد تهاجمی روسیه را در شبانه روز گذشته منهدم و سرنگون کرده است.

به گفته مقامات محلی، از مجموع کشته شدگان حملات دیروز، ۲۳ نفر از جمله چهار کودک در شهر کوچک و تاریخی اومان در شرق اوکراین جان خود را از دست داده‌اند.

حمله پهپادی به مخازن نفتی در کریمه

یک مقام انتصابی روسیه در شبه‌جزیره کریمه روز شنبه گزارش داد که در پی اصابت یک پهپاد به یک مخزن نفتی، آتش سوزی گسترده‌ای در این ناحیه رخ داده است.

میخائیل رازوژایف که از جانب روسیه به عنوان فرماندار شهر بندری سواستوپل در شبه جزیره کریمه گماشته شده است، ویدئو‌ها و عک‌س‌هایی از این آتش‌سوزی را در کانال تلگرام خود منتشر کرده است.

مقامات اوکراین اظهار نظر فوری در مورد این آتش‌سوزی نکردند.

روسیه شبه جزیره کریمه اوکراین را در سال ۲۰۱۴ میلادی تصاحب و به خاک خود ضمیمه کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی