تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ظرفیت مصلای اهواز در استقبال از رییسی تکمیل شد

حضور پرشکوه مردم ولایتمدار خوزستان در اسقبال از رییس جمهور موجب شد تا ظرفیت مصلای کلانشهر اهواز و خیابان های اطراف آن به طور کامل تکمیل شود.

کد خبر: ۱۴۸۷۰۳
۱۰:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

ظرفیت مصلای اهواز در استقبال از رییسی تکمیل شد

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: از ساعتی پیش از زمان اعلام شده دیدار عمومی آیت الله رییسی با مردم ولایتمدار خوزستان قهرمان، سیل جمعیت از قشرها و شهرهای مختلف خود را به میعادگاه اعلام شده رساندند.
هزاران مردم و زن خوزستان با حضور در مصلای اهواز بار دیگر بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی را اعلام کردند. مردم دیار مقاومت و ایثار بار دیگر آمدند تا دلدادگی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کنند.
پیر و جوان، عرب و لر و بختیاری و فارس از همه اقوام آمدند تا ضمن تقدیر از خدمات دولت انقلابی و مردمی، چاره جویی برای حل مشکل این دیار را از دولتمردان مطالبه کنند.
جمعیت حاضر در این مراسم با برافراشتن پرچم های مقدس جمهور اسلامی شوری همراه با صلابت را به ترسیم کشیدند.
در حاشیه این دیدار جایگاه هایی برای جمع آوری نامه های مردمی ایجاد شده است و بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی این سفر قرار است همه این نامه ها به صورت دقیق بررسی و پیگیری شود.
شرکت کنندگان در این آیین باشکوه استقبال، تصاویری از امام خمینی(ره)، رهبر معظم نقلاب، آیت الله رییسی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه داشتند.
در این حضور باشکوه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم دیار مقاومت و پایداری، به رخ بدخواهان ملت ایران کشیده شد.
به گزارش ایرنا، آیت الله ابراهیم رئیسی در آغاز دور دوم سفرهای استانی ساعاتی قبل به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت خود از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد. رئیس جمهور پس از حضور در جشن احیای ۱۶۰ واحد تعطیل و نیمه تعطیل در جمع مردم ولایت مدار اندیمشک حضور یافت.
در سفر ۲ روزه رییس جمهور و هیات همراه به خوزستان افتتاح صدها طرح در بخش های مختلف از جمله زیرساختی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی و دیدارهای متعددی با قشرهای مختلف مردم را در برنامه دارد. آیت الله رییسی در این سفر در شهرهای اندیمشک، اهواز و شادگان دیدار عمومی برگزار می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی