تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیرعامل شرکت پتروالفین فن آوران،

احداث کارخانه با ۸۰ درصد توان و ظرفیت داخلی

مدیرعامل شرکت پتروالفین فن‌آوران گفت:برای احداث این کارخانه از ۸۰ درصد ظرفیت توان داخلی و ۲۰ درصد محصول خارجی استفاده خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۸۶۸۲
۲۳:۰۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

احداث کارخانه با ۸۰ درصد توان و ظرفیت داخلی

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: کامران کوهی، مدیرعامل پتروالفین فن آوران در ادامه این برنامه گفت: برای کاهش حجم سرمایه گذاری در فاز دوم پتروالفین فن آوران از سود حاصل از فاز اول استفاده می شود.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی فاز اول با توجه به اینکه به تازگی کار آغاز شده چیزی حدود ۱٫۸ رصد است و پیش بینی می کنیم تا پایان امسال به بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد پیشرفت برسیم.

کوهی ادامه داد: برنامه ریزی ما این است که طی ۳ سال فاز نخست و فاز دوم را تا ۴ سال به پایان برسد.

مدیرعامل پتروالفین فن‌آوران درباره اشتغال ایجاد شده در این شرکت گفت: در فاز نخست بین ۳ تا ۴ هزار نفر و در فاز بهره‌برداری حدود ۱۱۰۰ نفر بکارگیری خواهند شد.

وی درخصوص ماده تولیدی این شرکت عنوان کرد: محصول نهایی ما الفین خواهد بود که تبدیل به۸۰ تن پروپیلن و ۲۵۰ تن پلی اتیلن در سال می شود.

کوهی تصریح کرد: برای احداث این کارخانه از ۸۰ درصد ظرفیت توان داخلی و ۲۰ درصد محصول خارجی استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ۸ سال خوابیده بود و به دلایل مختلف هیچ پیشرفت فیزیکی نداشت. از اواخر سال گذشته با حمایت سهامداران و دولت کار آغاز شده و امیدواریم با سرعت بیشتری کار را پیش ببریم.

به گفته مدیرعامل شرکت پتروالفین فن‌آوران، این شرکت اولین مجموعه‌ای خواهد بود که در زمینه پروپیلن و پلی اتیلن فناوری مورد نظر را دارد‌.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی