تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان 

در جریان سفر هیئت دولت به استان خوزستان میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صنعت ،معدن و تجارت مستقر شد.

کد خبر: ۱۴۸۶۵۸
۱۵:۴۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان 

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: به گزارش خبرنگار دیدارنیوز،  این میز به‌ منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی مرتبط با اهداف وظایف وزارت صمت و تسریع در پاسخگویی و حل مشکلات مردمی در کوتاه‌ترین زمان تشکیل شده است.
مراسم استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صمت ، با حضور آقای دکتر میر‌جلیلی نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت صمت و حمید رضا فلاح مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از کارشناسان وزارت و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان برگزار شد.
این میز ، از صبح امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در محل ساختمان شهید سید مهدی موسوی سازمان صمت استان خوزستان مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردمی است.
این میز جهت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت و رئیس سازمان صمت استان، به‌صورت مستقیم به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان، اصناف، بازرگانان، صنعت‌گران، تجار و معدن‌کاران رسیدگی کرده و پاسخگوی مطالبات مطرح شده، مستقر شده است.
میر‌جلیلی نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت صمت تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به میز خدمت که در سازمان صمت مستقر شده، مسائل خود را با ما مطرح کنند و نظرات کارشناسی دریافت کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: هدف از ایجاد میز خدمت، رفع مشکلات مردم و رفع موانع تولید و صدور دستورات لازم در این زمینه است و مردم در صورتی که با مشکلی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت مواجه هستند، در ساعات اعلام شده به میز خدمت سازمان صمت مراجعه کنند.
گفتنی است درخواست‌های مردمی پس از ثبت و بررسی اولیه توسط کارشناسان مربوطه به نماینده تام‌الاختیار وزیر صمت ارجاع شده و پس از بررسی نهایی، دستور لازم به درخواست آن‌ها داده شده و در سامانه سامد ثبت و کد پیگیری به صورت پیامکی برای ارباب رجوع ارسال می‌شود.
استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی