تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
ضعف ساپینتو برابر مدعیان آشکار شد

آمار عجیب مرد پرتغالی؛ فقط یک امتیاز!

تیم استقلال با هدایت ساپینتو بازی‌های خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر به نمایش می‌گذارد اما مرد معترض پرتغالی نتوانسته برابر مدعیان اصلی این فصل برنده از زمین خارج شود و آمار ضعیفی دارد.

کد خبر: ۱۴۸۴۸۱
۱۰:۳۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

آمار عجیب مرد پرتغالی؛ فقط یک امتیاز!

دیدارنیوز: استقلالِ «ساپینتو» در بهترین روزهایش، مقابل هر دو رقیب اصلی خود برای قهرمانی بازنده بود.

شکست در دربی تهران، کار استقلال را برای قهرمانی سخت‌تر از همیشه کرد. استقلالی‌ها حالا علاوه بر عقب افتادن از پرسپولیس و سپاهان، در بازی رودررو مقابل هر دو تیم شرایط بدتری دارند.

استقلال نیم فصل دوم، نتایج درخشانی گرفت. آن‌ها از هفته دوم تا هفته یازدهم نیم فصل دوم، توانستند ۹ برد و یک مساوی از ۱۰ مسابقه‌شان به‌دست آورند. روندی رویایی که پس از شکست مقابل سپاهان آغاز شد و با باخت مقابل پرسپولیس، به پایان رسید. استقلالی‌ها با وجود فرم خوب این روزهای‌شان، همچنان آمار بدی در بازی‌های بزرگ دارند.

تسلیم مقابل صدرنشین

استقلال تا پیش از شروع این هفته، در جدول هم‌امتیاز سپاهان بود. آن هم در شرایطی که در هر دو بازی رفت و برگشت، مقابل تیم ژوزه مورایس شکست خورد. استقلال در هفته ابتدایی لیگ، نمایشی نامطمئن مقابل سپاهان داشت و در ورزشگاه آزادی، با دو گل بازنده و زمین را ترک کرد. بازی برگشت، استقلال عملکرد بهتری به نمایش گذاشت، اما پنالتی که سیاوش یزدانی در دقایق پایانی داد، باعث شد با نتیجه ۲ بر ۱ بازنده این مسابقه باشد. استقلالی‌ها در بازی با سایر رقبا، از سپاهان بهتر نتیجه گرفته‌اند و با این حال، ۶ امتیازی که به این تیم هدیه دادند، باعث شد هیچ‌وقت صدرنشینی را تجربه نکنند.

بازنده بازی بزرگ

تنها بازی بزرگی که استقلال توانست از آن امتیاز بگیرد، دربی رفت این فصل بود. بازی‌ای که پس از جام جهانی و تحت تاثیر حاشیه‌های مختلف برگزار شد. استقلال در آن مسابقه، تا دقیقه ۸۹ پیروزی را در اختیار داشت. اشتباه حسین حسینی و گلزنی گولسیانی، باعث شد بازی با نتیجه ۲-۲ تمام شود.

دربی برگشت، استقلالی‌ها پس از ۵ برد پیاپی در بازی‌های لیگ، امید زیادی به شکستن طلسم‌شان مقابل پرسپولیس داشتند. این بار هم، آن‌ها در کسب نتیجه در بازی‌های بزرگ ناکام بودند و با شکست در این مسابقه، جایگاه دوم جدول را از دست دادند.

فرصت آخر

آخرین هفته نیم فصل اول، استقلال در یادگار امام تبریز روبروی تراکتور قرار گرفت. تیمی که در حال حاضر، رده چهارم جدول لیگ را در اختیار دارد و با توجه به شرایط پیچیده کسب مجوز حرفه‌ای تیم‌ها، می‌تواند به سهمیه آسیایی هم امیدوار باشد.

رویارویی با تراکتور هم برای استقلال، نتیجه‌ای جز شکست نداشت. محمد قنبری، دو بار دروازه استقلال را باز کرد و تراکتور را به پیروزی رساند. ریکاردو ساپینتو با آمار فقط یک امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن مقابل ۴ تیم اول جدول، حالا در کورس قهرمانی از پرسپولیس و سپاهان عقب افتاده و هفته آخر هم، باید منتظر رویارویی دوباره با تراکتور باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی