تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

گفتگوی وزیر خارجه با اسماعیل هنیه

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

کد خبر: ۱۴۸۴۶۷
۰۸:۲۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

گفتگوی وزیر خارجه با اسماعیل هنیه

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان و رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به گفت‌وگوی تلفنی پرداختند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس فرارسیدن عید سعید فطر را به ایشان، مقاومت و ملت فلسطین تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو با اشاره به اختصاص ویژه سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید فطر به مساله مهم فلسطین، بر تداوم حمایت‌های معنوی -سیاسی جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس نیز در این گفتگو ضمن تبریک متقابل عید سعید فطر به دولت و ملت ایران، سلام‌های گرم خود را به مقام معظم رهبری و رییس جمهور کشورمان، ابلاغ کرد.

رییس دفتر سیاسی حماس، بر عزم جدی گروه‌ها و ملت فلسطین برای تداوم مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

اسماعیل هنیه همچنین با استقبال از توافق اخیر جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، این توافق را به نفع دو‌ کشور و کل منطقه خواند و افزود: البته اسرائیل از این توافق ناخرسند است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی