تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
اعتراض افشین پیروانی به ظرفیت کم هواداران در دربی ۱۰۰ تهران

حق‌ پرسپولیس پایمال شد

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت گفت: وقتی به شهرستان‌ها می‌رویم، می‌بینیم ورزشگاه‌ها مملو از جمعیت است، حتی بیشتر از آنچه که مجاز است. ما هم خوشحال می‌شویم حضور مردم را در کنار فوتبال می‌بینیم، ولی چرا در تهران از آن محروم هستیم؟! حق ما پایمال شده و می‌شود و این تفاوت و تبعیض باعث شده است روی نتیجه رقابت‌ها تأثیر گذاشته شود و اکثر رقبای ما در شرایط بهتری قرار گرفته‌اند و ما از همه جهات مادی و معنوی متضرر و دچار خسارت شده‌ایم.

کد خبر: ۱۴۸۴۱۰
۲۱:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

پیروانی: حق‌ پرسپولیس پایمال شد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در نشست هماهنگی قبل از دربی فردا به اختصاص یافتن کم ظرفیت تماشاگران در این بازی اعتراض کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران پرسپولیس و استقلال برای دربی، امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ و به ریاست رضا عبدی مسئول برگزاری مسابقه در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. در این جلسه، نمایندگان دو باشگاه و نهاد‌های مشارکت‌کننده در برگزاری این دیدار حضور داشتند تا هماهنگی‌های لازم انجام شود. مسعود مرادی نیز به‌عنوان ناظر داوری در نشست حضور داشت.

در ابتدای این جلسه اعلام شد با مصوبه شورای تأمین، سهمیه حضور تماشاگران هنوز ۱۵ هزار نفر است که بلیت‌فروشی آن انجام شد، ولی احتمال‌هایی برای باز شدن ظرفیت جدید در فروش بلیت وجود دارد. در این جلسه همچنین درباره برنامه‌های فرهنگی متناسب با بازی دو تیم و عید فطر توضیح داده شد. از جمله این موارد باید به رونمایی از دو پیراهن سرخ و آبی اشاره کرد که در جریان تفحص شهدای جنگ تحمیلی به دست آمد. همچنین اجرای کنسرت از دیگر برنامه‌های فردا خواهد بود. در این جلسه درباره رنگ پیراهن‌ها هم اعلام شد که دو تیم یکدست سرخ و آبی خواهند پوشید و دروازه‌بان‌ها نیز به ترتیب مشکی و زرد به تن خواهند کرد.

همچنین جلسه امروز، صحنه اعتراض مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از عدم امکان استفاده از ظرفیت‌های هواداری و میزبانی در بازی‌های خانگی بود. افشین پیروانی در این ارتباط گفت: پرسپولیس بیشترین طرفدار و تماشاگر را در فوتبال ایران و آسیا دارد. این مسئله در رقابت‌های لیگ قهرمانان زبان‌زد عام و خاص بوده و هست. از طرفی ورزشگاه آزادی را به‌عنوان پرظرفیت‌ترین ورزشگاه کشور و به‌عنوان نماد ورزش و ورزشگاه‌های ایران در تهران داریم، اما در عمل استفاده از همه این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای ما مسدود شده است.

وی ادامه داد: وقتی به شهرستان‌ها می‌رویم، می‌بینیم ورزشگاه‌ها مملو از جمعیت است، حتی بیشتر از آنچه که مجاز است. ما هم خوشحال می‌شویم حضور مردم را در کنار فوتبال می‌بینیم، ولی چرا در تهران از آن محروم هستیم؟! حق ما پایمال شده و می‌شود و این تفاوت و تبعیض باعث شده است روی نتیجه رقابت‌ها تأثیر گذاشته شود و اکثر رقبای ما در شرایط بهتری قرار گرفته‌اند و ما از همه جهات مادی و معنوی متضرر و دچار خسارت شده‌ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی