تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
از هیچ تیمی نمی‌ترسیم حتی اگر رئال مادرید باشد

ساپینتو: پرسپولیسی‌ها باید نگران تمام بازیکنانم باشند!

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار دربی تهران با بیان اینکه پرسپولیس در بازی رفت استحقاق مساوی را هم نداشت، درباره اینکه «اگر سرمربی پرسپولیس بودید، نگران کدام بازیکن استقلال می‌شدید؟»، گفت: فکر کنم باید نگران تمام بازیکنانم باشند، همانطور که ما نیز باید مراقب بازیکنان خوب پرسپولیس باشیم.

کد خبر: ۱۴۸۴۰۷
۱۹:۴۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساپینتو:

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد تیمش در دیدار فردا مقابل پرسپولیس تنها در پی کسب سه امتیاز است.

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: اول از همه عید همه مبارک باشد. دربی همیشه یک بازی ویژه و بزرگ برای هر دو تیم و هواداران است. این بار یک ویژگی خاص داریم و فکر کنم دربی شماره ۱۰۰ باشد. دربی به دلیل اینکه هر دو تیم می‌خواهند برنده باشند، ویژه است و مساوی برای هیچ‌کدام جذاب نیست و تمام هدف ما این است که فردا برنده باشیم.

هدف ما پیروزی در دربی بعد از ۶ سال است

وی در مورد اینکه آخرین باری که استقلال در جریان بازی پرسپولیس را شکست داده است به شش سال پیش و تحت هدایت وینفرد شفر بازمی‌گردد و چقدر امیدوار است این اتفاق دوباره بیفتد، گفت: البته این هدف ما خواهد بود.

با پیروزی در دربی فقط به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که برنده این دیدار چقدر به قهرمانی نزدیک می‌شود، تصریح کرد: خیلی نزدیک‌تر می‌شود. فقط نزدیک‌تر می‌شود، ولی قطعی نیست. سپاهان بالای جدول و هم‌امتیاز ماست. بازی‌های سختی در پیش داریم که اولین قدم آن دیدار فرداست و ما می‌جنگیم که قهرمان شویم.

ساپینتو:

پرسپولیسی‌ها باید نگران تمام بازیکنانم باشند

«اگر سرمربی پرسپولیس بودید، نگران کدام بازیکن استقلال می‌شدید؟»، ساپینتو در پاسخ به این پرسش گفت: فکر کنم باید نگران تمام بازیکنانم باشند، همانطور که ما نیز باید مراقب بازیکنان خوب پرسپولیس باشیم. ما هم تیم خوبی داشته و در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

بازی هفته گذشته با هوادار را فراموش کردیم و روی دربی متمرکز شدیم

وی درباره اینکه تیمش در دیدار هفته گذشته نتیجه خیلی خوبی کسب کرد، با این اوصاف نگران نیست که آن برد تأثیری روی عملکرد شاگردانش در دربی داشته باشد، خاطر نشان کرد: اصلاً، بازیکنانم بسیار متمرکز هستند و بازی هفته گذشته با هوادار را فراموش کردیم. در اولین تمرین بعد از بازی با هوادار روی دربی و بازی با پرسپولیس تمرکز کردیم. دقیقاً می‌دانیم چه چیزی می‌خواهیم و روی چه موضوعاتی تمرکز کرده‌ایم.

امیدوارم حیدری و تیمش در دربی هیچ اشتباهی نداشته باشند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا نگران داوری دربی نیست، یادآور شد: نه، فکر می‌کنم حیدری داور باتجربه‌ای است و خیلی جدی و با صلاحیت قضاوت کرده است. امیدوارم او و تیمش قضاوت خوبی بدون هیچ اشتباهی برای ما و حریف داشته باشند.

پرداخت بدهی استراماچونی؟! تمرکز ما فقط روی دربی است

ساپینتو با این سؤال روبه‌رو شد که با توجه به پرداخت بدهی‌های اخیر باشگاه استقلال از جمله بدهی به استراماچونی تیمش در آرامش قرار گرفته است یا نه، گفت: ما فقط روی بازی تمرکز داریم. اینطور مسائل اطراف تیم را سعی می‌کنیم تأثیرگذار نباشد. این ذهنیت ما خواهد بود و در پایان فصل زمان داریم درباره این مسائل و خیلی چیز‌ها صحبت کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا امکان دارد به خاطر دربی تاکتیک تیمش را تغییر دهد، تصریح کرد: بستگی به استراتژی و روشی است که می‌خواهیم بازی کنیم.

پرسپولیس در بازی رفت استحقاق مساوی را هم نداشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به یادآوری این موضوع که پرسپولیس در دیدار رفت روی ضربات ایستگاهی دو گل زد، تأکید کرد: حتماً روی آن کار کرده‌ایم. متأسفانه شایستگی استحقاق مساوی را نداشتند، ولی این اتفاق افتاد. برخی مواقع روی ضربات ایستگاهی این شرایط اتفاق می‌افتد. ما همیشه جدی کار می‌کنیم و امیدوارم فردا نتوانند روی ضربات ایستگاهی کاری کنند.

از هیچ تیمی نمی‌ترسیم حتی اگر رئال مادرید باشد

ساپینتو راجع به اینکه بیشتر دربی‌ها به دلیل حساسیت‌هایی که دارد، با تساوی به پایان رسیده است، گفت: ما بازی می‌کنیم که ببریم. به حریفان احترام می‌گذاریم، ولی از هیچ تیمی نمی‌ترسیم حتی اگر رئال مادرید باشد.

وی در پاسخ به شایعه انتشار مطلبی به نقل از او که گفته بود در صورت قهرمان نشدن استقلال، ایران را ترک می‌کند، اظهار داشت: من درباره شایعات صحبت نمی‌کنم و فقط روی دربی تمرکز می‌کنم.

حضور ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه اتفاق و حسرتی بد برای هواداران است

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور تنها ۱۵ هزار در دربی فردا خاطر نشان کرد: این اتفاق و حسرت بد برای هواداران است. همینی که هست و اگر تصمیمی گرفته‌اند ما نمی‌توانیم چیزی بگوییم، مثل تغییر ساعت بازی که از ۱۷:۳۰ به ۱۶ تغییر کرد و هوا گرم‌تر است.

همه چیز در فوتبال ممکن است

ساپینتو بار دیگر با این سؤال روبه‌رو شد که آیا برنده دربی قهرمان لیگ می‌شود که سرمربی استقلال گفت: همه چیز در فوتبال ممکن است.

اگر برای معنا ندارد و فقط به برد در دربی فکر می‌کنم

وی درباره اینکه اگر تیمش در دربی ناکام باشد، قهرمانی برای آن‌ها به پایان رسیده است، گفت: من اینطور فکر نمی‌کنم، چرا که فقط به برد فکر می‌کنم. این «اگر» برای من هیچ است و معنی ندارد. برای من فقط تمرکز برای گرفتن سه امتیاز مهم است.

ساپینتو:

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی