تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
سخنگوی مجمع فرهنگیان ولایی خوزستان، در گفتگو با دیدار:

علی خواجوی: انتصاب مسعود حمیدی‌نژاد ظلم بزرگی به فرهنگیان استان بود

انتقاد شدید علی خواجوی، سخنگوی فرهنگیان ولایی استان خوزستان از وضعیت رتبه‌های آموزش پرورش استان.

کد خبر: ۱۴۸۳۹۵
۱۶:۳۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

علی خواجوی: انتصاب مسعود حمیدی نژاد ظلم بزرگی به فرهنگیان استان بود

 

دیدارنیوز ـ سرویس خوزستان: «وضعیت آموزش پرورش استان خوزستان نگران کننده است، استاندار به عنوان رییس شورای آموزش پرورش ورود کند». این بخشی از اظهارات علی خواجوی در گفت‌وگوی اختصاصی با سرویس خوزستان پایگاه خبری تحلیلی دیدارنیوز است.

به گزارش دیدار، علی خواجوی سخنگوی فرهنگیان ولایی استان در گفت‌وگوی اختصاصی با دیدارنیوز از وضعیت رتبه‌های آموزش پرورش استان انتقادکرد و گفت: «انتصاب حمیدی‌نژاد بدون سابقه کار مرتبط اجرایی و با ۳۹سال سابقه کار، ضربه جبران ناپذیری به بدنه آموزش پرورش استان و جریان انقلابی و همفکر دولت زده، تا جایی که خروجی سال قبل حتی یک رتبه دو رقمی در کنکور هم سهم آموزش پرورش استان نشد.

وی افزود: «در برخی شاخص‌های کمی وکیفی، مثل ترک تحصیل دانش آموزان، رتبه کنکور، پیشرفت تحصیلی، نیز جایگاه خوبی در کشور نداریم، تا جایی که انتقاد شدید استاندار را در شورای اداری به همراه داشته است».

این فعال فرهنگی استان خوزستان یادآور شد: «انتصاب مسعود حمیدی‌نژاد ظلم بزرگی به جامعه فرهنگیان استان بوده است و مایوس شدن نیروی‌های حامی دولت در خوزستان از عملکرد آموزش پرورش استان، گواه این مطلب است.

خواجوی با بیان اینکه در چند جلسه‌ای که در این ایام به همراه همکاران با مدیرکل داشتیم به این نتیجه رسیدیم که حمیدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای توسعه آموزش پرورش استان ندارد، اضافه کرد: «چه بسا باعث عقب‌گرد در خیلی از شاخص‌های اموزشی در کشور شده است».

علی خواجوی: انتصاب مسعود حمیدی‌نژاد ظلم بزرگی به فرهنگیان استان بود

وی خاطرنشان کرد: «حفظ مسببان وضعیت فعلی آموزش پرورش، انتصابات غیرتخصصی درپست‌های تخصصی اداره کل و لیدر‌های برخی نمایندگان مجلس -که آموزش پرورش استان را به ستاد انتخاباتی تبدیل کرده‌اند- بیش از پیش جایگاه آموزش و پروش استان را در کشور نازل خواهد کرد، لذا انتظار است سازمان بازرسی و نهاد‌های نظارتی جلوی این بی عدالتی را بگیرند».

سخنگوی مجمع فرهنگیان ولایی خوزستان با ذکر این نکته که انتصابات خلق‌الساعه نیز در کارنامه حمیدی‌نژاد ثبت شده در است، بیان کرد: «مثلا در یک مورد انتصاب مدیری را انجام داده است که عمر مدیریتش در ناحیه ۱ آموزش و پرورش اهواز، ۲۴ بوده است».

خواجوی در پایان گفت: «در جلسات مختلف، شرایط نگران کننده استان به دلسوزان گزارش شده و امیدواریم پس از سفر رییس جمهور وضعیت مدیریت در آموزش پرورش تعیین تکلیف شود».

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی