تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
پس از برد پرگل پرسپولیس برابر ملوان رقم خورد

یحیی از ژنرال عبور کرد/ چالش بعدی؛ رسیدن به پروفسور!

در لیست مربیانی که بیشترین امتیاز را در یک تیم در تاریخ لیگ برتر گرفته‌اند، امیر قلعه‌نویی در دوران مربیگری خود در سپاهان، ۲۳۶ امتیاز کسب کرد و حالا گل محمدی با ۲۳۷ امتیاز در پرسپولیس بالاتر از قلعه‌نویی در سپاهان در جایگاه چهارم جای گرفت.

کد خبر: ۱۴۷۶۲۴
۱۰:۰۵ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲

یحیی از ژنرال عبور کرد/ چالش بعدی؛ رسیدن به پروفسور!

دیدارنیوز: کارنامه گل‌محمدی در پرسپولیس در زمره بهترین عملکرد مربیانی است که یک مربی در یک تیم در تاریخ لیگ برتر داشته است.

با پیروزی پرسپولیس برابر ملوان نه تنها امید این تیم در کورس قهرمانی زنده ماند بلکه مجموع امتیازات یحیی گل‌محمدی به همراه پرسپولیس در لیگ برتر به ۲۳۷ رسید و با این آمار در رده چهارم مربیانی که بیشترین امتیاز را در یک تیم در تاریخ لیگ برتر گرفته‌اند، جای گرفت.

قلعه‌نویی در استقلال دست نیافتنی‌تر از همیشه

امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی تیم ملی در ۳ مقطع سرمربی استقلال بوده و با این تیم ۳ بار به قهرمانی رسید که با این آمار رکورددار بیشترین قهرمانی در یک تیم در تاریخ لیگ برتر است. قلعه‌نویی ۴۰۲ امتیاز در این تیم گرفت که رکورد بیشترین امتیازی است که یک مربی در یک تیم گرفته است.

رکورددار بیشترین مربیگری در یک تیم غلامحسین پیروانی است که در فجرسپاسی، ۲۴۴ بازی این تیم را هدایت کرد. این مربی در ۸ دوره اول لیگ سرمربی نماینده استان فارس بود که با این آمار رکورددار بیشترین حضو مستمر در یک تیم محسوب می‌شود. پیروانی در لیگ سیزدهم هم چند بازی سرمربی فجرسپاسی بود و در مجموع ۲۹۴ امتیاز در این تیم گرفت و در رده دوم قرار گرفت.

سبقت یحیی از برانکو، شاید فصلی دیگر

امیر قلعه‌نویی در دوران مربیگری خود در سپاهان، ۲۳۶ امتیاز کسب کرد و حالا گل محمدی با ۲۳۷ امتیاز در پرسپولیس بالاتر از قلعه‌نویی در سپاهان در جایگاه چهارم جای گرفت. بالاتر از گل‌محمدی، برانکو ایوانکوویچ قرار دارد که او هم به همراه قلعه‌نویی با ۳ قهرمانی رکوددار بیشترین قهرمانی با یک تیم است. برانکو در پرسپولیس ۲۵۶ بدست آورد و حالا سرمربی فعلی پرسپولیس تنها ۱۹ امتیاز با آمار سرمربی پیشین این تیم فاصله دارد.

گل محمدی در صورت رسیدن به این حد نصاب نه تنها در رده سوم رکوردداران بیشترین امتیاز در یک تیم قرار می‌گیرد بلکه امتیازآورترین مربی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر هم خواهد شد، ولی یحیی برای رسیدن به این آمار یک مانع دارد. پرسپولیس فقط ۵ بازی تا انتهای فصل در پیش روی دارد و در صورتیکه در هر ۵ بازی هم برنده شود، باز هم یحیی نمی‌تواند از سرمربی سابق خود عبور کند و در صورتیکه حداقل یک فصل دیگر در این تیم باقی بماند می‌تواند به شکستن رکورد برانکو خوش‌بین باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی