تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
فتح الله زاده ماندنی شد

امروز، تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش+ویدیو

هواداران استقلال بعد از ناکارآمدی هیات مدیره و مدیریت باشگاه در پرونده استراماچونی و حذف تیم از آسیا، تصمیم به تجمع مقابل وزارت ورزش گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۴۷۵۷۱
۱۰:۱۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲

امروز، تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش+ویدیو

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: هواداران استقلال بعد از ۱۰ سال دوری از قهرمانی سال فصل گذشته در یک سال رویایی بدون شکست به قهرمانی لیگ برتر رسیدند و طبیعتا منتظر حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بودند. اما حذف از آسیا به دلیل عدم پرداخت بدهی استراماچونی که البته داستان امروز و دیروز هم نیست برای آنها بسیار سنگین آمده. هواداران آبی به خاطر احتمال حذف استقلال از آسیا، تمام نوروز ۱۴۰۲ را با استرس پشت سر گذاشتند و حتی در بازی با ذوب آهن در هفته گذشته با با شعار علیه علی فتح الله زاده اولین واکنش را به وضع موجود نشان دادند. اما موعد پرداخت گذشت و استعفای فتح‌الله زاده و پس از آن بازگشت مجدد او به پست قبلی هم راه به جایی نبرد.

فیلم تجمع را می توانید اینجا ببینید.

 

اما حضور فتح‌الله زاده در برنامه فوتبال برتر و مناظره او و پرویز مظلومی با علی قربان‌زاده کار را از آنچه بود هم بدتر کرد. آنچنان که در فضای مجازی قابل مشاهده است هواداران استقلال تصمیم گرفته‌اند از ساعت ۱۱ امروز ۱۶ فروردین مقابل وزارت ورزش تجمع مسالمت‌آمیزی برگزار کنند که در متن پیام این تجمع نیز اخراج هیأت مدیره و شخص علی فتح‌الله زاده ذکر شده است. آنها همچنین خواستار پرداخت هر چه سریع‌تر بدهی‌های باشگاه هم هستند، تا در زمان مقرر فیفا از کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پیش گیری کنند .

البته در این متن به اسپانسری و حق پخش هم اشاراتی شده که مطالبات هواداران استقلال را بیشتر باز می‌کند.

سجادی: سعی می‌کنیم استقلال از آسیا محروم نشود/فتح الله زاده تا آخر فصل می ماند

تجمع هوادارن استقلال امروز با نشان دادن واکنش از وزیر ورزش همراه بود.

حمید سجادی با مخاطب قرار دادن هواداران استقلال، گفت: آنچه به عنوان حمایت به عهده وزارت ورزش بوده است انجام شده و نهایت تلاش را انجام می‌دهیم تا با ادامه مذاکرات با افرادی که مطالباتی از استقلال دارند، از فرصت باقیمانده استفاده کنیم تا استقلال از آسیا محروم نشود.

وزیر ورزش همچنین در مورد ادامه همکاری با علی فتح الله زاده گفت: ما قطعا تا آخر فصل با او ادامه خواهیم داد. چرا که این تصمیم حاصل خردجمعی هیات مدیره باشگاه است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم.

 

امروز، تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش+ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی