تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
پورخاقان در گفتگو با مهر مطرح کرد

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده برخورد نامناسب با یک خانم

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده رفتار ناشایست با یکی از بانوان در مقابل یکی از مدارس گفت: پرونده این موضوع در دادسرای عمومی در حال رسیدگی است.

کد خبر: ۱۴۷۵۱۴
۱۱:۱۰ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده برخورد نامناسب با یک خانم
دیدارنیوز: رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده رفتار ناشایست با یکی از بانوان در مقابل یکی از مدارس گفت: پرونده این موضوع در دادسرای عمومی در حال رسیدگی است.

 اوایل اسفندماه بود که در پی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه از تهران، والدین برخی از این دانش‌آموزان در اطراف مدارس حضور پیدا کردند. در این میان تصویری از رفتار نامناسب شخصی با یکی از بانوان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در پی این حادثه، ۱۱ اسفندماه سال گذشته سازمان قضائی نیرو‌های مسلح دستور لازم برای بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شأن با یکی از شهروندان در برابر مدرسه‌ای در تهران را صادر کرد.

در اطلاعیه سازمان قضائی نیرو‌های مسلح آمده بود که همه نیرو‌های مسلح موظف به رعایت قوانین و حدود شرعی و اخلاقی در برخورد با شهروندان و متهمان یا حتی مجرمان هستند و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

دفتر سخنگوی فراجا نیز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افرادی که مرتکب رفتار ناشایست و خشونت آمیز با زنی در مقابل یک مدرسه شده بودند، با اقدامات اطلاعاتی از سوی مأموران پلیس مورد شناسایی قرار گرفته و بازداشت شدند.

در همین راستا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار مهر و در تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ضارب فرد مورد اشاره گفت: این موضوع در حال رسیدگی است و در دادسرای عمومی پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح گفت: در صورت احراز مجرمیت متهم، پرونده با قرار مجرمیت و جلب به دادرسی به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: آن حرکت، حرکت بسیار زشتی بود که به هیچ‌وجه قابل توجیه نیست. اینکه گفته می‌شود برخی اشخاص آستانه تحمل را پایین می‌آورند و حرف‌هایی زده می‌شود و جسارت‌هایی می‌شود هیچیک توجیه‌پذیر نیست که شخص اقدامی انجام دهد که خلاف حقوق شهروندی باشد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی