تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

جشنواره گل تراکتور؛ فولادِ بیمار احیا شد!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با پیروزی پرگل تراکتور در مسجدسلیمان و برد ارزشمند فولادی‌ها مقابل پیکان آغاز شد؛ نفت مسجدسلیمان با این شکست سنگین به لیگ یک نزدیک‌تر شد و ملوان هم در انزلی سه امتیاز را به هوادار داد. نکته جالب ۴ دیدار امشب (پنجشنبه) ناکامی میزبان‌ها و برد سه تیم مهمان در خانه حریفان بود.

کد خبر: ۱۴۷۳۴۷
۲۱:۴۶ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

جشنواره گل تراکتور؛ فولادِ بیمار احیا شد!

دیدارنیوز: هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با برد پرگل تراکتور در جنوب، تساوی مس کرمان و آلومینیوم، برد فولادِ منصوریان و شکست ملوان برابر هوادار آغاز شد.

تساوی مس کرمان و آلومینیوم اراک

هفته بیست‌وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه)، با دیدار تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد که این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

عارف رستمی گل اول این مسابقه را در دقیقه ۴ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا مس در خانه خود از حریف پیش بیفتد. آلومینیوم در همان نیمه نخست به بازی بازگشت و با گل وحید محمدزاده در دقیقه ۲۹، بازی را به تساوی کشاند.

این چهارمین بازی متوالی مس کرمان و پنجمین دیدار پیاپی آلومینیوم بود که از کسب پیروزی بازماندند. مس با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم باقی ماند و اختلاف خود را با قعر جدول به هشت امتیاز رساند. شاگردان سیدمهدی رحمتی هم با ۳۲ امتیاز در رده هفتم جای دارند.

جشنواره گل تراکتور؛ فولادِ بیمار احیا شد!

حمید حاج‌ملک داور این مسابقه به بازیکنی از دو تیم کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

جشنواره گل تراکتور برابر نفت؛ رستگاری هوادار در گرداب انزلی

کار نفت مسجدسلیمان برای بقا در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بسیار دشوار شد.

نفت مسجدسلیمان یک - تراکتور تبریز ۵
گل‌ها: پیمان رنجبری (۴۸ - پنالتی) برای نفت و محمد عباس‌زاده (۱۹ و ۵۲)، صفا هادی (۳۰)، محمدرضا عباسی (۸۳) و رضا اسدی (۳+۹۰) برای تراکتور

جشنواره گل تراکتور؛ فولادِ بیمار احیا شد!

ملوان بندر انزلی یک - هوادار ۲
گل‌ها: سهیل فداکار (۲۴) برای ملوان و داریوش شجاعیان (۴) و حسین صادقی (۳۴) برای هوادار
اخطار: محمدرضا خالدآبادی از هوادار

نفتی‌ها که پانزدهمین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کردند، با ۱۳ امتیاز در قعر جدول ماندنی شدند و حالا شانس بسیار کمی برای بقا در لیگ برتر دارند. تراکتور نیز پس از دو شکست متوالی برابر پرسپولیس و مس رفسنجان، ۳۹ امتیازی شد و جای مس رفسنجان را در رتبه پنجم گرفت.

شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار هم با ۲۹ امتیاز و دو پله صعود، در جایگاه هشتم جدول ایستادند. ملوان نیز با ۲۴ امتیاز از جایگاه دوازدهم تکان نخورد.

دومین برد فولادِ بیمار با منصوریان

پیکان در خانه خود مغلوب فولاد خوزستان شد تا همچنان در رده سیزدهم جدول لیگ برتر جای بگیرد.

تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنجشنبه) در آخرین دیدار از روز نخست این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان پیکان بود و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

روبرتو تورس در دقیقه ۲۴، گل نخست فولادی‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و وحید حیدریه با گلزنی در دقیقه ۷۳، اختلاف را دو برابر کرد.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از این مسابقه، فولاد را تیمی بیمار خوانده بود. با این حال شاگردان او در تهران جشن پیروزی گرفتند و دومین برد خود را با منصوریان کسب کردند تا با ۳۱ امتیاز، جایگاه خود را در رتبه هشتم جدول مستحکم کنند. خودروسازان هم که تنها چهار امتیاز ظرف هفت بازی اخیر به دست آورده‌اند، با ۲۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول ایستادند.

شبیر بهروزی داور این مسابقه، روبرتو تورس از فولاد و محمد علی کاظمی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی