تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

این تیم قهرمان لیگ برتر را تعیین می‌کند!

سپاهان، استقلال یا پرسپولیس؛ کدام تیم در این فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟ در حالی که لیگ برتر به هفته‌های داغ خود نزدیک می‌شود یک تیم سرسخت انتظار مدعیان را می‌کشد!

کد خبر: ۱۴۷۳۳۹
۱۸:۴۳ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

این تیم قهرمان لیگ برتر را تعیین می‌کند!

دیدارنیوز: کمترین گل خورده، کمترین شکست و برتری در اکثر آمار‌های فنی، مس را برای مدعیان تیمی ترسناک می‌کند.

پرسپولیس، در این هفته مهمان تیمی است که آمار‌های خاصی در عملکرد‌های دفاعی دارد. مس رفسنجان تا پایان فصل علاوه بر پرسپولیس، باید با استقلال و سپاهان هم دیدار کند. مسابقاتی که سرنوشت قهرمان لیگ را شاید تعیین کند. در حال حاضر، مس با بهترین فرم فصلش مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. تیمی که در ۴ هفته اخیر، به اندازه تمامی دیدار‌های قبل از آن پیروز شده است.

مس در هر ۴ بازی اخیر، دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته و حریف را شکست داده است. تراکتور، آخرین قربانی مس بود. دیداری که داود نوشی‌صوفیانی برای هفتمین مرتبه در این فصل درون دروازه مس ایستاد و همچنان در این فصل حتی یک گل هم نخورده است.

این تیم قهرمان لیگ برتر را تعیین می‌کند!

صفر شکست و فقط ۲ گل خورده در خانه!

مس رفسنجان، میزبان این هفته پرسپولیس، تنها تیم بدون شکست در مسابقات خانگی این فصل است. مس در دیدار‌های خانگی فقط ۲ گل خورده که بهترین عملکرد فصل است. این تیم در ۱۱ میزبانی فصلش، ۲۱ امتیاز کسب کرده و تفاضل گلش ۱۰+ است.

در مجموع دیدار‌های فصل هم مس تنها تیمی است که تعداد گل خورده‌اش تک رقمی است. تیمی که فقط در ۷ تا از ۲۳ بازی فصل گل خورده است. مس رفسنجان با این ۱۶ کلین‌شیت، بهترین تیم دفاعی لیگ است. بازیکنان مس در هر بازی به طور میانگین ۱۳.۷ تکل موفق دارند که بیشترین توپ‌گیری بین تمامی تیم‌های فصل است. شاگردان محمد ربیعی در امیدگل مواجه شده و شوت در چارچوب مواجه شده شده هم یکی از ۲ تیم برتر فصل هستند. هیچ تیمی در این فصل کمتر از مس (۲ مرتبه) نباخته است. البته یکی از ۲ شکست مس به دیدار رفت مقابل همین پرسپولیس برمی‌گردد که در ورزشگاه آزادی با یک گل شکست خوردند. دیگر شکست را هم شاگردان مهدی رحمتی در اراک به این تیم تحمیل کردند.

نقطه ضعف مس؟ گل بزنید!

مس رفسنجان در ۳ بازی از این فصل گل اول را دریافت کرد که حاصل آن ۲ باخت و یک تساوی بود. یعنی هر دو باخت شاگردان محمد ربیعی در شرایطی رقم خورد که تیم حریف توانست گل اول را به این تیم بزند. در شرایط عادی، آمار گلزنی مس تعریفی ندارد و تنها تیم بالای جدولی‌اند که متوسط گل زده‌شان به عدد یک هم نمی‌رسد؛ ۲۱ گل زده در ۲۳ بازی. زمان‌هایی که گل اول را می‌خورند، این ضعف بخاطر فشار و استرس ناشی از شکست بیشتر هم بروز پیدا می‌کند و اوضاع حادتر می‌شود.

مس در این مسابقات، ۲ برابر گل‌های زده‌اش، گل خورده است. آماری امیدوارکننده برای تیم‌های مدعی که شانس برد مقابل شاگردان سرسخت محمد ربیعی پیدا کنند. مسی‌ها متخصص کسب تساوی هم هستند. تیمی که فقط ۱۰ تا از ۲۳ بازی فصلش مساوی نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی