تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
آژانس بین‌المللی انرژی خبر داد

تولید ایران در نفت اوپک؛ زیر یک درصد

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که کل تولید نفت اوپک در دومین ماه سال میلادی جاری ۲۹ میلیون و ۱۷۰ هزار بشکه در روز بوده که سهم ایران از آن تنها ۹ صدم درصد است.

کد خبر: ۱۴۷۲۶۴
۱۲:۳۳ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲

ایران فقط ۹ صدمِ نفت اوپک را تولید می‌کند

دیدارنیوز: آژانس بین‌المللی انرژی با انتشار گزارشی اعلام کرد که تولید نفت ایران در فوریه گذشته (۱۲ بهمن تا ۹ اسفند ۱۴۰۱) ۲۰ هزار بشکه معادل ۰.۷ درصد افزایش یافته و به ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

این نهاد بین‌المللی کل تولید نفت اوپک در دومین ماه سال میلادی جاری را ۲۹ میلیون و ۱۷۰ هزار بشکه در روز اعلام کرد که سهم ایران تنها ۰.۰۹ آن است.

بر پایه این گزارش، الجزایر، کنگو، گینه استوایی، گابن، نیجریه، عربستان و لیبی هم در دومین ماه ۲۰۲۳ شاهد افزایش تولید نفت بودند. در این میان، تولید نفت عربستان سعودی در فوریه گذشته ۶۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته و به ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

عربستان سعودی، عراق، امارات عربی متحده و کویت بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نفت اوپک هستند و در مجموع ۷۱.۱ درصد تولید آن را در اختیار دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی