تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس مطرح کرد

تلف‌شدن ۱۰ یوز توران در یک سال بسیار نگران کننده است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با انتقاد از نبود مدیریت صحیح حفاظت از گونه‌های حیات وحش در کشور گفت: تلف شدن ۱۰ یوز توران تنها طی یکسال بسیار نگران کننده است.

کد خبر: ۱۴۷۲۳۱
۱۸:۲۵ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲

یوز

دیدارنیوز: سمیه رفیعی با ابراز تاسف از مرگ یک قلاده یوز ماده باردار در استان سمنان گفت: علیرغم نصب تابلو‌های هشدار دهنده همچنان تصادف یوز‌ها در جاده میامی - سبزوار رخ می‌دهد که این امر نشان از عدم نظارت و مدیریت صحیح این مسیر است.

وی با انتقاد از وضعیت حفاظت از گونه‌های حیات وحش کشور تصریح کرد: این وضعیت به ویژه در مورد گونه‌های در معرض خطر انقراض کشور که کم هم نیستند بسیار نگران کننده است و در صورت تداوم این روند به طور قطع شاهد انقراض این گونه‌ها خواهیم بود.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه باید سازمان حفاظت محیط زیست ضمن داشتن برنامه مشخص برای حفاظت از گونه‌های در معرض خطر، نظارت دقیقی بر اجرای این برنامه داشته باشد افزود: این در حالی است که علیرغم تاکیدات مکرر در جلسات تخصصی کمیسیون کشاورزی و فراکسیون محیط زیست متاسفانه شاهد اجرای پروژه‌های نمایشی هستیم و عملا حفاظت از زیستگاه اصلی رها شده است.

وی با اشاره به تلف شدن پیروز توله یوز ایرانی، گفت: هنوز پاسخ مشخصی در خصوص علت تلف شدن، عوامل دخیل در این زمینه و نحوه برخورد با آن‌ها به مجلس ارایه نشده است.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به مذاکرات انجام شده با وزیر راه و شهرسازی در خصوص ایمن‌سازی جاده میامی - سبزوار برای تردد یوز‌ها افزود: شخصا با وزیر راه در این خصوص صحبت کردم و قول‌هایی ایشان در این زمینه دادند که امیدواریم از سال جاری این پروژه کلید بخورد.

به نقل از خانه ملت، وی با بیان اینکه یکی از عوامل تهدید یوزپلنگ ایرانی در استان سمنان، تصادفات این حیوان با خودرو‌های عبوری در جاده میامی - سبزوار است تصریح کرد: علی‌رغم نصب تابلو‌های هشدار دهنده و کاهش سرعت در این مسیر همچنان شاهد بی‌توجهی برخی رانندگان در این مسیر چه در روز‌ها و چه شب‌ها هستیم که در این خصوص از رییس پلیس راهور فراجا و رییس پلیس راه راهور فراجا انتظار داریم تا ضمن تقویت گشت‌های مسیر، سختگیری بیشتری به تخلفات سرعت غیرمجاز صورت گیرد. از سوی دیگر رانندگان این مسیر نیز باید با احتیاط بیشتر و رعایت سرعت مجاز در این محدوده چند کیلومتری تردد کنند تا شاهد رخداد حوادث ناگوار برای یوز‌های ایرانی نباشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی