تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
جباری، پیشکسوت آبی‌ها مطرح کرد

هواداران استقلال نگران پرونده «استراماچونی» هستند

با نزدیک شدن به زمان پرداخت مطالبات سنگین استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال، هواداران این تیم نگران این پرونده بزرگ و خطر محرومیت نقل و انتقالاتی در صورت عدم پرداخت به موقع آن هستند.

کد خبر: ۱۴۷۱۴۳
۱۱:۰۳ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

هواداران استقلال نگران پرونده «استراماچونی» هستند

دیدارنیوز: پیشکسوت استقلال از دولت درخواست کرد تا در حل مشکلات این باشگاه به این باشگاه کمک کند.

علی جباری در خصوص وضعیت این باشگاه و استرس هواداران این تیم بابت پرونده استراماچونی اظهار داشت: هواداران استقلال حق دارند که نگران شرایط این باشگاه باشند. استقلال امروز نیازمند کمک دولت است و باید به عنوان یک باشگاه مردمی به این تیم کمک شود.

جباری در ادامه افزود: همیشه تبعیض‌ها علیه استقلال بوده و حتی از زمان فوتبال بازی کردن ما این تبعیض‌ها احساس می‌شد. من امیدوارم دولت نسبت به شرایط استقلال بیشتر توجه کند و در حل مشکلات مالی این باشگاه کمک کند. پرونده استراماچونی یک پرونده ملی است و همه ما پیشکسوتان استقلال انتظار داریم این پرونده به زودی بسته شود و در این زمینه باشگاه استقلال تنها نباشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی