تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
هرگونه تقلیل و یا تغیر زمان در اجرای رتبه بندی معلمان خلاف قانون مجلس است

نماینده مجلس: رئیسی با مسببین تاخیر در پرداخت حقوق معلمان برخورد کند

روح الله متفکر آزاد، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس با ابراز تاسف نسبت به رفتار مسئولین در زمینه پرداخت حقوق اسفندماه معلمان گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم برخورد جدی در این زمینه با مسببین داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۷۱۱۹
۲۰:۰۰ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲

نماینده مجلس: رئیس‌جمهور با مسببین تاخیر در پرداخت حقوق معلمان برخورد کند

دیدارنیوز: عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس گفت: متاسفانه رفتار مسئولین در زمینه پرداخت حقوق اسفندماه معلمان محل انتقادات جدی دارد و ما از رئیس جمهور می‌خواهیم برخورد جدی در این زمینه با مسببین داشته باشد.

روح الله متفکر آزاد با اشاره به اجرای قانون رتبه بندی معلمان و موضوع معوقات فرهنگیان بیان کرد: مجلس براساس قانون رتبه بندی معلمان معتقد است که این قانون باید از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ اعمال شود.

وی با بیان اینکه مجلس بر اجرای صحیح قانون رتبه بندی معلمان پافشاری دارد، بیان کرد: قانون به درستی زمان اجرای رتبه بندی معلمان را روشن و شفاف کرده است بنابراین رتبه بندی معلمان باید از تاریخ معین شده، لحاظ و مابقی معوقات به فرهنگیان پرداخت شود لذا هرگونه تقلیل و یا تغییر زمان در زمینه رتبه بندی معلمان از نظر مجلس خلاف قانون تلقی می‌شود.

به نقل از خانه ملت، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: متاسفانه رفتار مسئولین در زمینه پرداخت حقوق اسفندماه معلمان محل انتقادات جدی دارد و ما از رئیس جمهور می‌خواهیم برخورد جدی در این زمینه داشته باشد. مجلس هم در مقام نظارت، پیگیری‌های لازم برای برخورد با مسببین تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی