تیتر امروز

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران
انتقام ایران پس از حمله تروریستی به کنسولگری در دمشق

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران "پاسخ" خواهیم داد/ بایدن: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

طعنه کنعانی به دولت فرانسه؛ معترضان منتظرند تا حمایت از زنان را ببینند!

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به تظاهرات گسترده در فرانسه در پی اعتراض به اصلاحات قانون بازنشستگی دولت مکرون، طعنه‌ای به دولت فرانسه زده و نوشته: «معترضان فرانسه منتظرند تا کلیپ دسته‌جمعی وزرای زن اروپایی، استرالیایی و کانادایی را در حمایت از زنان معترض فرانسوی ببینند.» پیامی که ظاهرا به ناآرامی‌های اخیر در ایران و واکنش کشورهای غربی به عملکرد جمهوری اسلامی در مواجهه با معترضان داخلی ارتباط دارد.

کد خبر: ۱۴۶۹۹۶
۱۰:۲۴ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۲

کنعانی: دولت فرانسه صدای مردم خود را بشنود!

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به دولت فرانسه گفت: آنانکه باد می‌کارند، طوفان درو می‌کنند. صدای مردم خود را بشنوید.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: در خبر‌ها آمده؛ معترضان فرانسوی شهرداری «بوردو» را به آتش کشیده و آتش‌نشانان به معترضان پیوسته‌اند. «آنانکه باد می‌کارند، طوفان درو می‌کنند.» ما از تخریب و آشوب حمایت نمی‌کنیم، اما می‌گوییم؛ به جای آشوب آفرینی در دیگر کشورها، صدای مردم خود را بشنوید و از خشونت علیه آنان بپرهیزید.

دولت فرانسه باید با مردم خود گفتگو کند و صدایشان را بشنود. اینگونه خشونت ورزی، هیچ سنخیتی با نشستن بر کرسی درس اخلاق و موعظه به دیگران ندارد. همچنین معترضان فرانسه منتظرند تا کلیپ دسته‌جمعی وزرای زن اروپایی، استرالیایی و کانادایی را در حمایت از زنان معترض فرانسوی ببینند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی