تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
رویترز خبر داد

بعد از ایران؛ عربستان به دنبال رابطه دوباره با سوریه است

با اعلام خبرگزاری رویترز، مقامات عربستان سعودی دو هفته پس از توافق با ایران برای عادی‌سازی روابط و بهبود مناسبات دو کشور، به دنبال رابطه مجدد با سوریه هستند.

کد خبر: ۱۴۶۹۹۱
۲۱:۲۷ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۲

بعد از ایران؛ عربستان به دنبال رابطه دوباره با سوریه است

دیدارنیوز: سه منبع آگاه به رویترز گفتند که سوریه و عربستان پس از قطع روابط دیپلماتیک خود در بیش از یک دهه پیش، توافق کرده‌اند که سفارت‌های خود را بازگشایی کنند.

یک منبع منطقه‌ای همسو با دمشق گفت که تماس‌ها بین ریاض و دمشق پس از توافق تاریخی برای برقراری مجدد رابطه بین عربستان و ایران شتاب بیشتری گرفته است.

برقراری مجدد روابط بین ریاض و دمشق مهمترین پیشرفت در اقدامات کشور‌های عربی برای عادی سازی روابط با اسد است که بسیاری از کشور‌های غربی و عربی پس از آغاز جنگ داخلی سوریه در سال ۲۰۱۱ از او دوری کردند.

دومین منبع منطقه‌ای همسو با دمشق به رویترز گفت که دو دولت در حال آماده شدن برای بازگشایی سفارتخانه‌ها پس از عید فطر در نیمه دوم آوریل هستند.

به گفته یکی از منابع منطقه‌ای و یک دیپلمات در خلیج فارس، این تصمیم نتیجه مذاکرات در عربستان سعودی با یک مقام ارشد اطلاعاتی سوریه بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی