تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جاده‌های کوهستانی گلستان برفی و لغزنده است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به بارش باران و برف در استان، گفت: جاده‌های کوهستانی استان گلستان برفی و لغزنده است.

کد خبر: ۱۴۶۹۸۰
۱۳:۳۵ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۲

جاده‌های کوهستانی گلستان برفی و لغزنده است

دیدارنیوز: عادل مصدقی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در استان اظهار داشت: برای عبور از جاده‌های کوهستانی استان گلستان همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ، ضروری است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه سایر جاده‌های استان نیز بارانی و لغزنده است، اضافه کرد: پدیده مه نیز کاهش دید افقی را سبب شده است.

در پی فعالیت سامانه بارشی در گلستان، شاهد بارش باران در اغلب مناطق استان هستیم و پلیس راه از مردم خواسته که با فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

جانشین رئیس پلیس راه گلستان هم گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا پایان دیروز، هفت فقره تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان به وقوع پیوست و در این میان ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مهدی قنبری افزود: خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، واژگونی و خروج از مسیر، علت اصلی این تصادفات بود.

وی با اشاره به بارش برف و باران در گلستان و لغزندگی جاده‌ها و همینطور پدیده مه و کاهش دید افقی، از رانندگان خواست که بیشتر احتیاط، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و مسافران بعد از مدتی رانندگی، حتماً دقایقی استراحت کنند.

امان محمد کمالی مدیرکل هواشناسی گلستان نیز اظهار کرد: طی ساعات آینده سامانه ناپایدار و بارشی فعال در گلستان از نواحی شرق استان خارج خواهد شد. کاهش ابر و ناپایداری هوا از نواحی غربی گلستان آغاز و به تدریج آسمان همه مناطق صاف و آفتابی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: افزایش محسوس دمای در روز‌های آینده محتمل بوده و آسمان صاف و آفتابی در انتظار بخش‌های زیادی از استان است.

کمالی گفت: روز گذشته بیشترین بارش باران در مینودشت و ۱۰ سانتی متر برف در شاهکوه گرگان به ثبت رسیده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی