تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

لزوم مدیریت آب سدهای دز و کرخه جهت کشت تابستانه

رییس اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهواز مرکز استان گفت: جلوگیری از هدر رفتن آب موجود در سدهای کرخه و دز به منظور تأمین آب مورد نیاز کشت تابستانه در این شهرستان عملی شود.

کد خبر: ۱۴۶۸۳۳
۱۵:۱۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

لزوم مدیریت آب سدهای دز و کرخه جهت کشت تابستانه

 

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان، فاضل نیسی، رئیس اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی مرکز شهرستان اهواز در گفت‌وگو با دیدار با اشاره به پر شدن سطح سد دز در روزهای اخیر اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و پر شدن سطح سد دز خطر آبگرفتگی مزارع پایین‌دست و منازل مسکونی روستاها مواجه هستیم لذا این آب نیاز به مدیریت صحیح و هدایت آب از حوضه سد دز به سمت حوضه سد کرخه دارد.

وی افزود: اقداماتی جهت مدیریت و جلوگیری از هدر رفتن آب موجود در سد به منظور تأمین آب مورد نیاز کشت تابستانه در این شهرستان استفاده کنند.

نیسی بیان کرد: کشاورزان چندین سال با عدم پیش‌بینی مسئولین جهت ذخیره آب و مدیریت غلط موجب عدم کشت تابستانه شده‌اند که این مسله نگرانی و ضررهای زیادی را به کشاورزان متحمل کرده است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی مرکز شهرستان اهواز تصریح کرد: بحران آب در تابستان سال گذشته در خوزستان به ویژه در حوضه کرخه، اعتراضاتی را از سوی کشاورزان، دامداران، اهالی شهرها و روستاهای مسیر کرخه و فعالان محیط زیست به دنبال داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی