تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

حکم جنجالی آبی‌ها؛ غلامی نقره داغ شد

عارف غلامی، مدافع استقلال که در سال‌های اخیر نشان داده می‌تواند بازیکن خبرسازی باشد(!) به دلیل اتفاقات اخیر و اعتصاب در تمرین آبی‌ها با جریمه نقدی سنگین مواجه شد.

کد خبر: ۱۴۶۸۰۲
۰۹:۱۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

حکم جنجالی آبی‌ها؛ غلامی نقره داغ شد

دیدارنیوز: مدافع شماره ۵ استقلال در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت نکرد و جریمه شد.

عارف غلامی یکی از ارکان موفقیت استقلال در لیگ بیست‌ودوم است. مدافع جوان، اما باتجربه‌ای که نقش مهمی در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری داشته و در فصل گذشته هم در شرایطی که سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند مشمول خدمت سربازی شدند، بازگشت غلامی از مصدومیت کمک شایانی به آبی‌ها در مسیر قهرمانی کرد. غلامی در روز‌های گذشته به واسطه عدم دریافت مطالباتش در تمرینات استقلال شرکت نکرده بود.

مدافع آبی‌پوشان پایتخت بعد از عدم شرکت در تمرینات، از همبازیان خود هم خواسته بود که با توجه به تعطیل‌شدن مسابقات لیگ برتر و در پیش بودن فیفادی، آن‌ها هم در جلسه تمرینی حضور پیدا نکنند که این مسئله باعث شد تا روز پنجشنبه، تمرین آبی‌ها برگزار نشود و بازیکنان به دلیل مشکلات مالی حاضر به تمرین نشدند. بعد از لغو این جلسه تمرینی، در پیامی اینستاگرامی و مشترک، بازیکنان استقلال علیه مدیریت باشگاه و عدم پرداختی لازم موضع گرفتند که گفته شد انتشار پیام مشترک در فضای مجازی هم با پیگیری عارف غلامی انجام شده است!

مدیران باشگاه استقلال بعد از حواشی ایجاد شده از سوی مدافع تیم‌شان، از او برای حضور در جلسه کمیته انضباطی دعوت کردند، اما عارف غلامی به کمیته انضباطی نرفت و در حاشیه دیدار دوستانه استقلال و نساجی مازندران، دقایقی با ریکاردو ساپینتو صحبت کرد. سرمربی پرتغالی استقلال توانست مدافع تیمش را مجاب به تمرین کند و حتی برای دقایقی از او در ترکیب تیمش هم در مصاف دوستانه استفاده کرد (دیداری که با تساوی دو بر دو تمام شد) و تصور می‌شد که حواشی به وجود آمده پایان یافته است، اما باشگاه استقلال نسبت به عدم حضور عارف غلامی در جلسه کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

جریمه ۲۰ درصدی برای مدافع شماره ۵ آبی‌ها

باشگاه استقلال در پیامی رسمی نسبت به شرکت نکردن مدافع این باشگاه در جلسه کمیته انضباطی واکنش نشان داده و با اعلام خبر برگزاری جلسه این کمیته، رأی نهایی را درباره تخلفات انجام شده از سوی عارف غلامی اعلام کرده که جریمه مالی سنگین مدافع شماره ۵ آبی‌ها در نوع خود اتفاقی عجیب و غیرمنتظره بود.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال با توجه به حواشی اخیر رأی ذیل را صادر کرده است: «جلسه رسیدگی به اتهامات انضباطی عارف غلامی احد از بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه استقلال توسط کمیته انضباطی در محل باشگاه تشکیل شد. مشارالیه علیرغم ابلاغ در جلسه رسیدگی حاضر نشده، لایحه‌ای تقدیم نکرده و وکیل نیز معرفی نکرد. از این‌رو باتوجه به غیبت عمدی درتمرینات، استوری علیه باشگاه و تحریک بازیکنان به تعطیلی تمرین تیم که باعث مخدوش کردن وجهه و اعتبار باشگاه و... گردید، مستندا به ماده ۴ و بند ۹ ماده ۱۰ قرارداد خصوصی و ماده۲۵، ۲۵،۲۷ (تکرار غیبت) و بند پ ماده ۲۳ ایین نامه انضباطی باشگاه استقلال، به دوبار بیست درصد و یکبار ۵ درصد کسر از قرارداد محکوم شد».

آبی‌ها با اشاره به احتمال تغییر رأی صادره در ادامه حکم آورده‌اند: «باتوجه به تعدد تخلفات، مرتکب صرفا به مجازات اشد (بیست درصد کسر از قرارداد) محکوم می‌شود. این رای ظرف ۱۰ روز از زمان ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف باشگاه است».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی