تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

زلاتان ۴۱ ساله در تیم ملی سوئد!

زلاتان ابراهیموویچ با تایید مربی تیم ملی سوئد، برای دو بازی آینده این تیم برابر بلژیک و آذربایجان در فهرست سوئد خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۶۷۰۲
۱۶:۵۴ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

زلاتان ۴۱ ساله در تیم ملی سوئد!

دیدارنیوز: زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی، در ۴۱ سالگی دوباره به تیم ملی کشورش دعوت شده است. او که پس از سپری کردن یک مصدومیت طولانی‌مدت به میادین برگشته، به زودی در بازی‌های ملی ماه مارس ۲۰۲۳ برای سوئد به میدان خواهد رفت.

یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد، در نشست خبری خود به دعوت از زلاتان ابراهموویچ برای بازی‌های پیش روی آن‌ها برابر بلژیک و آذربایجان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ اشاره کرد. اندرسون گفت: «از زلاتان در طول این دو مسابقه استفاده خواهیم کرد. او وضعیت خوبی دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند، چون در غیر این‌صورت اصلا دعوتش نمی‌کردم.»

زمانی که سوئد به مصاف بلژیک برود، نزدیک به یک سال از آخرین بازی زلاتان برای سوئد گذشته است. آخرین بازی که ایبرا برای تیم ملی سوئد انجام داد، روز ۲۹ مارس سال ۲۰۲۲ برابر لهستان بود. او که سال ۲۰۱۶ پس از حضور در جام ملت‌های اروپا بازنشسته شده بود، بعد از پنج سال غیبت در این تیم دوباره پیراهن سوئد را به تن کرد و این تیم را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی کرد.

زلاتان مدت‌ها خانه‌نشین بود، اما اکنون دوباره پا به توپ شده است و به‌عنوان بازیکن تعویضی برای میلان به میدان می‌رود. زلاتان فقط ۶۸ دقیقه در تمام مسابقات برای میلان به میدان رفته است. در کارنامه زلاتان ۱۲۱ بازی و ۶۲ گل ملی به چشم می‌خورد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی