تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در جلسه هیات دولت صورت گرفت

ادامه رسیدگی به لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور

هیات دولت در ادامه جلسات بررسی لایحه قانون برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، بند‌های دیگری از این لایحه را تصویب کرد.

کد خبر: ۱۴۶۶۹۳
۱۳:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

ادامه رسیدگی به لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور

دیدارنیوز: رسیدگی به لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور در جلسات هیئت دولت ادامه یافت و تعدادی از بند‌های آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و نیز برخی طرح‌های پیشنهادی کمیسیون‌های تخصصی دولت برای تغییر در تقسیمات کشوری مورد بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

هیئت دولت در جلسه روز چهارشنبه، در ادامه جلسات فوق العاده بررسی لایحه قانون برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، بند‌های دیگری از این لایحه را تصویب کرد.

در این جلسه که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، همچنین برخی بند‌های آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات در خصوص شرایط صدور کارت بازرگانی و همچنین صدور مجوز برای راه اندازی بازارچه‌های مرزی اصلاح شد.

بررسی و تصویب برخی طرح‌های پیشنهادی کمیسیون‌های تخصصی دولت برای تغییر در تقسیمات کشوری و الحاق یا انتزاع برخی بخش‌ها در شهرستان‌های مختلف از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در جلسه امروز هیئت دولت بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی