تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

«پرونده‌ای برای هواپیما ربایی» در بازار کتاب

کتاب «پرونده‌ای برای هواپیما ربایی» نوشته رضا جهان‌فر با شمارگان ۲۰۰ نسخه و بهای ۲۰۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر: ۱۴۶۶۱۴
۱۰:۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

«پرونده‌ای برای هواپیما ربایی» در بازار کتاب

دیدارنیوز: کتاب «پرونده‌ای برای هواپیما ربایی» نوشته رضا جهان‌فر در ۳۸۵صفحه و با شمارگان ۲۰۰نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تاریخ کشورمان به ویژه جنگ تحمیلی، ظرفیت مناسبی برای تحقیق و پژوهش در این حوزه برای پژوهشگران مهیا کرده است؛ کتاب پیش رو پژوهشی تاریخی در خصوص هواپیماربایی در ایران با رویکرد جامعه‌شناسی جنگ است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

جنگ دارای ابعاد مختلفی است و یکی از ابعاد جنگ، اجتماعی بودن آن به شمار می‌رود. در واقع جنگ پدیده‌ای اجتماعی است. شناخت ابعاد مختلف جنگ، از جمله بعد اجتماعی، به شناخت صحیح‌تر آن کمک خواهد کرد. اهمیت این نوع شناخت از آنجا ناشی می‌شود که کنش‌ها و واکنش‌های مردم در جنگ‌ها، بر نتیجه جنگ تاثیرگذار است. در این میان، پیامد‌های اجتماعی جنگ‌ها، از جمله مسائل اصلی مورد پردازش در جامعه‌شناسی جنگ به شمار می‌رود. هر عملیات نظامی که در محدوده جغرافیایی داری منابع انسانی انجام شود، دارای تاثیراتی بر جمعیت انسانی است. اجزای جنگ و هر کنش خصمانه مرتبط با جنگ و نیرو‌های نظامی نیز به عنوان موضوع مورد مطالعه در جامعه‌شناسی جنگ مطرح است…

این کتاب با شمارگان ۲۰۰ نسخه و بهای ۲۰۰ هزارتومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید کتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی (۶۵۶ و۶۵۷) تماس بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی