تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

آب مصرفی زاهدان از منطقه سیستان جدا می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به کمبود منابع آبی در منطقه سیستان، اقدامات لازم برای جدایی آب مصرفی شهر زاهدان از سیستان در حال انجام است.

کد خبر: ۱۴۶۴۷۳
۲۱:۱۷ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آب مصرفی زاهدان از منطقه سیستان جدا می‌شود

دیدارنیوز: محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان زابل اظهار داشت: مسئولان نباید منتظر حضور مراجعین بنشینند، بلکه با حضور در بین مردم پیگیر حل مسائل مشکلات آن‌ها باشند. نگاه یکسان به مردم و توجه ویژه به محرومین باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار سیستان و بلوچستان با تعریف مدیر جهادی بیان کرد: مسئولان خدمتگزاران مردم هستند، بنابراین باید با تمام وجود در جهت رفع مشکلات و مسائل مردم اقدام کنند. از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و معتمدین می‌خواهم با فرماندار جدید هم‌فکری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی با اشاره به دلایل تشکیل قرارگاه «غدیر» به دستور وزیر کشور، گفت: ابهاماتی در زمینه جایگاه این قرارگاه وجود داشت که برطرف شد و ربیعی که از سرداران پرتلاش و با همت سپاه است، به عنوان جانشین این قرارگاه انتخاب شد.

کرمی افزود: با توجه به کمبود منابع آبی منطقه سیستان، اقدامات لازم برای جدایی آب مصرفی شهر زاهدان از سیستان در حال انجام است و اعتبارات خوبی برای حفر چاه‌های ژرف در منطقه سیستان در نظر گرفته شده است. اقدامات مناسبی در حوزه منطقه آزاد سیستان، ایجاد پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و کارخانه کاشی در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت گازرسانی به منطقه سیستان، تصریح کرد: با هدف سرعت بخشیدن به پروژه گازرسانی به منطقه سیستان تعداد پیمانکاران این پروژه افزایش یافته است.

کرمی با اشاره به پتانسیل دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و تعاونی‌های دانش بنیان خطاب به فرماندار جدید زابل نسبت به فراهم آوردن زمینه بهره‌گیری از این پتانسیل‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به رفع مشکلات نانوایی‌ها از طریق طراحی سامانه نظارت و کنترل عملکرد، گفت: افزایش سهمیه آرد با توجه به پخت نانوایی‌ها و راه‌اندازی سامانه سهمیه آرد به روستا‌ها از اقداماتی بود که در جهت رفع مشکلات نانوایی‌های استان صورت گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات حسین سنجرانی فرماندار قبلی، علیرضا ملاشاهی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل معرفی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی