تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
با برد پرگل در لیگ اروپا

یونایتد موقتا از بحران خارج شد

چند روز پس از شکست سنگین و تاریخی مقابل لیورپول، تیم منچستریونایتد با پیروزی پرگل مقابل رئال بتیس در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا موقتا از بحران فرار کرد.

کد خبر: ۱۴۶۳۹۵
۰۹:۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

یونایتد موقتا از بحران خارج شد

دیدارنیوز: دیدار‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با پیروزی خانگی شیاطین سرخ، بانوی پیر و پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها پایان یافت.

در ادامه بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران چهار دیدار همزمان انجام شد که در پایان آن‌ها تیم‌های منچستریونایتد، یوونتوس و سویا به پیروزی دست پیدا کردند.

منچستریونایتد که با غلبه بر بارسلونا در بازی پلی‌آف به این مرحله صعود کرده است، در خانه با نتیجه ۴ بر یک از سد رئال بتیس گذشت تا شوک باخت عجیب هفته گذشته اش برابر لیورپول را به دست فراموش بسپارد.

مارکوس رشفورد در دقیقه ۶، آنتونی در دقیقه ۵۳، برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ و وگهورست در دقیقه ۸۴ گل‌های منچستریونایتد را به ثمر رساندند و آیوز پرس در دقیقه ۳۲ تنها گل میهمان اسپانیایی را زد.

یوونتوس هم در تورین با نتیجه یک بر صفر از سد فرایبورگ گذشت که تنها گل این بازی توسط آنخل دی‌ماریا در دقیقه ۵۳ رقم خورد.

سویا، پرافتخارترین تیم لیگ اروپا نیز دست پر زمین بازی را ترک کرد و میهمان خود فنرباغچه را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت. خوان جردن (۵۶) و اریک لاملا (۸۵) گل‌های سویا را در این بازی زدند.

در آخرین بازی هم که میان شاختار و فاینورد برگزار شد، میزبان اوکراینی با گل یاروسلاو راکیتسکی در دقیقه ۷۹ پیش افتاد، اما فاینورد با گلزنی بولائوده - بازیکنی که در دقیقه ۸۶ به جای علیرضا جهانبخش به میدان رفت - در دقیقه ۸۸ کار را به تساوی کشاند.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی