تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...
کار‌های شما برای تخریب تیم‌های خوزستانی نخ نما شده بود

جوابیه نفت به باشگاه تراکتور؛ آقای نصیرزاده، چطور در زمان خودت مسجدسلیمان امن بود؟!

باشگاه نفت مسجدسلیمان در واکنش به خودداری تراکتور تبریز در سفر به این شهر خوزستانی جوابیه‌ای منتشر و اعلام کرد: نکته قابل تامل این است که مدیرعامل این باشگاه خود در گذشته جزو اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بوده و سوال این است که آقای مدیر (هوشنگ نصیرزاده) چطور آن زمان در مسجدسلیمان امنیت بود و حالا نه؟!

کد خبر: ۱۴۶۳۵۵
۱۳:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱

جوابیه نفت به باشگاه تراکتور؛ آقای نصیرزاده، چطور در زمان خودت مسجدسلیمان امن بود؟!

دیدارنیوز: پس از اینکه روز گذشته (سه‌شنبه) باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد به دلیل اتفاقات بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران حاضر نیست به مسجدسلیمان سفر کند، باشگاه جنوبی جوابیه‌ای منتشر کرد.

موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان نوشت: «مسجدسلیمان معروف به شهر اولین‌ها در کشور و خاورمیانه است؛ شهری که فوتبال برای اولین بار از این شهر به سایر شهر‌های کشور اشاعه پیدا کرد.

اکنون نیز باید خطاب به باشگاه تراکتور که در اقدامی غیرحرفه‌ای و احساسی طبق صحبت‌های بدون اساس باشگاه نساجی عنوان کرده به خاطر حفظ جان اعضای تیمش به مسجدسلیمان سفر نمی‌کند، بگوییم شما اولین تیمی نیستید که قرار است در شهر اولین‌ها فوتبال بازی کنید، تیم‌های با قدمت بسیاری پا به مسجدسلیمان گذاشته‌اند و در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی این شهر را ترک کردند.

اگر شما برای نتیجه گیری به دنبال متوسل شدن به عوامل دیگری هستید این جای خود دارد، اما نکته قابل تامل این است که مدیرعامل این باشگاه خود در گذشته جزو اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بوده و سوال این است که آقای مدیر (هوشنگ نصیرزاده) چطور آن زمان در مسجدسلیمان امنیت بود و حالا نه؟!

ضمن این که فراموش نمی‌کنیم که همین چند روز پیش باشگاه تراکتور برای بازی در آبادان دست به چنین اقداماتی زد و باید بگوییم کار‌های شما برای تخریب تیم‌های خوزستانی نخ نما شده بود و لطفا تا این اندازه به مردم فوتبال فهم خوزستان و شهر مسجدسلیمان توهین نکنید.

لطفا به دنبال بهانه نباشید و شان فوتبال را با صحبت‌هایی این چنینی زیر سوال نبرید و بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند.»

مطلب مرتبط:

باشگاه تراکتور: برای حفظ جان اعضای تیم، به مسجدسلیمان نمی‌رویم!

پرتاب تیغ موکت‌بری در مسجدسلیمان در حین بازی! +عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی