تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
گسترش و ادامه مسمومیت دانش‌آموزان

استان گلستان؛ آخرین وضعیت دانش‌آموزان گرگانی

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان، آخرین وضعیت مسمومیت دانش‌آموزان دبستان هدف گرگان را تشریح کرد و گفت: در مجموع ۱۳ دانش‌آموز گلستانی تحت نظر هستند.

کد خبر: ۱۴۶۲۴۸
۱۸:۵۷ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

استان گلستان؛ آخرین وضعیت دانش‌آموزان گرگانی

 

دیدارنیوز: محمدجواد مقسمی دقایقی پیش در گفت‌وگو با اشاره به آخرین وضعیت دانش‌آموزان دبستان هدف گرگان اظهار کرد: پس از گزارش مسمومیت دانش‌آموزان در مدرسه هدف گرگان، همکاران ما بلافاصله برای بررسی و رسیدگی به وضعیت آن‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سردرد و سرگیجه از جمله علائم دانش‌آموزان دچار مسمومیت بود، افزود: در بین دانش‌آموزان ۶ نفر علائم بارزتری داشتند که به بیمارستان طالقانی گرگان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان تأکید کرد: خوشبختانه در معاینات انجام شده مشکل حادی در دانش‌آموزان وجود نداشت و فشار خون، تنفس، قلب و عروق و فشار اکسیژن شریانی در آن‌ها نرمال بود، اما از آنجایی که می‌گفتند تنفس راحتی ندارند با اکسیژن به بیمارستان منتقل شدند.

مقسمی از ترخیص دانش‌آموزان دبستان هدف گرگان تا دو ساعت آینده خبر داد و متذکر شد: حال عمومی دانش‌آموزان خوب است و در حال حاضر از لحاظ پزشکی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی به مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز گنبدی طی روز گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تمامی دانش‌آموزان مسموم شده در روز گذشته مرخص شدند، اما در مجموع هشت نفر از دانش‌آموزان مسموم شده در روز گذشته و ۶ نفر از دانش‌آموز مسموم شده در امروز همچنان تحت نظر هستند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان اضافه کرد: از لحاظ پزشکی هم مشکل خاصی و یا یافته ناراحت‌کننده‌ای در بیماران دارای علائم مسمومیت وجود ندارد، اما بیشتر خود بیمار با علائم تنگی نفس یا ناراحتی دیگر مراجعه می‌کند که در صورت مشاهده علائم تنفسی درمان را تا رفع کامل مشکل ادامه می‌دهیم.

مقسمی افزود: معمولاً افرادی که در بیمارستان‌ها بستری شدند مبتلا به آسم و یا بیماری‌های زمینه‌ای هستند که برای مراقبت بیشتر تحت نظر پزشک قرار دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی