تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
لیورپول ۷ – منچستریونایتد صفر

گلباران در آنفیلد؛ افتضاح تاریخی شیاطین سرخ!

تنها چند روز پس از قهرمانی منچستریونایتد در جام اتحادیه انگلیس هیچ‌کس باور نمی‌کرد آن‌ها در آنفیلد برابر لیورپول گلباران شوند؛ آن هم با ۷ گل! ولی این نتیجه عجیب و تاریخی ثبت شد.

کد خبر: ۱۴۶۱۸۸
۲۲:۰۶ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گلباران در آنفیلد؛ افتضاح تاریخی شیاطین سرخ!

دیدارنیوز: در نبرد حیثیتی لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد، شاگردان کلوپ با ۷ گل حریف‌شان را درهم کوبیدند.

هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس با برگزاری هیجان‌انگیزترین دیدار این لیگ در ورزشگاه آنفیلد ادامه پیدا کرد، دیداری که در پایان آن لیورپول مقابل منچستریونایتد با نتیجه خیره‌کننده ۷-۰ پیروز شد.

در حالی که شیاطین‌سرخ روز‌های خوبی را سپری می‌کردند، در این دیدار بیشتر مقهور قدرتنمایی ستاره‌های خط حمله سرخ‌های مرسی‌ساید شدند. نیمه نخست لیورپول از حملاتش یک مرتبه توسط کودی خاکپو به گل رسید. ضربه دقیق ستاره هلندی در دقیقه ۴۳ به گوشه دروازه رفت. چیزی از نیمه دوم نگذشته بود که از سراسیمگی خط دفاعی یونایتد باز هم لیورپول استفاده کرد و پاس آخر هاروی الیوت را داروین نونیس به قعر دروازه فرستاد.

سومین گل هم در دقیقه ۵۰ به ثمر رسید، وقتی که در ضدحمله‌ای سریع محمد صلاح برای کودی خاکپو ساخت و ستاره هلندی به زیبایی از زاویه بسته دروازه داوید دخئا را باز کرد. دقیقه ۶۶ نوبت به خود محمد صلاح رسید که با شوتی تماشایی طاق دروازه یونایتد را به لرزه دربیاورد. گل پنجم را هم داروین نونیس در دقیقه ۷۶ با ارسال تماشایی جردن هندرسون زد. دقیقه ۸۳ باز هم خط دفاعی یونایتد به‌هم ریخت تا محمد صلاح هم در این دیدار ۲ گله شود. شکست منچستریونایتد در دقیقه ۸۸ با گلی که روبرتو فیرمینو زد افتضاح‌تر هم شد!

لیورپول با این برد ۴۲ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. منچستریونایتد هم ۴۹ امتیازی و در رده سوم باقی ماند.

باخت ۷ بر صفر امشب منچستریونایتد سنگین‌ترین شکست این تیم طی ۹۱ سال گذشته بوده است!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی